کد خبر: ۹۳۶۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

کمیسیون اجتماعی مجلس به‌دنبال افزایش حقوق کارگران

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به عواملی نظیر نرخ تورم، هزینه‌های زندگی و وضعیت بازار کار اشاره کرد و گفت: هدف ما ایجاد یک تعادل منطقی است که همه جوانب را در نظر بگیرد.
کمیسیون اجتماعی مجلس به‌دنبال افزایش حقوق کارگران
آفتاب‌‌نیوز :

علی بابایی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی این کمیسیون برای افزایش حقوق کارگران خبر داد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و افزایش هزینه‌های معیشتی، تأکید کرد: ضروری است حقوق کارگران متناسب با این تغییرات افزایش یابد.

بابایی با بیان اینکه "ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این موضوع را در اولویت قرار دهیم. "، گفت: ما در حال بررسی پیشنهادات مختلف از سوی نمایندگان کارگری و کارفرمایی هستیم، هدف ما این است که یک راهکار جامع ارائه دهیم که هم به‌نفع کارگران باشد و هم بتواند فشار کمتری روی کارفرمایان ایجاد کند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در جلسات آینده، توافقاتی در این زمینه به دست آید و افزایش حقوق کارگران به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون اجتماعی به عواملی نظیر نرخ تورم، هزینه‌های زندگی و وضعیت بازار کار اشاره کرد و گفت: هدف ما ایجاد یک تعادل منطقی است که همه جوانب را در نظر بگیرد.

بابایی همچنین اعلام کرد: این افزایش حقوق شامل تمامی کارگران، اعم از بخش دولتی و خصوصی خواهد بود. عدالت اجتماعی ایجاب می‌کند که همه کارگران از این افزایش بهره‌مند شوند.

در پایان، وی به کارگران اطمینان داد که کمیسیون اجتماعی به‌جدیت پیگیر مطالبات آنهاست و امیدوار است که شرایط بهتری برای آن‌ها فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین