کد خبر: ۹۳۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲

چادرنشینی کودک قهرمان سینمای دهه شصت در حاشیه تهران!

پس از انتشار خبری در روز چهارشنبه ، درباره وضعیت سخت یکی از بازیگران نوجوان دهه شصت که در سه فیلم شاخص سینمای ایران نقش‌آفرینی کرده و جوایز جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است، به‌تازگی تصویری از او به دستمان رسیده که نشان می‌دهد او به همراه دو فرزندش در باغی اطراف تهران و بدون هیچ حفاظ مطمئنی، تنها با یک چادربه‌سر می‌برد.
چادرنشینی کودک قهرمان سینمای دهه شصت در حاشیه تهران!
آفتاب‌‌نیوز :

پس از انتشار خبری در روز چهارشنبه، درباره وضعیت سخت یکی از بازیگران نوجوان دهه شصت که در سه فیلم شاخص سینمای ایران نقش‌آفرینی کرده و جوایز جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است، به‌تازگی تصویری از او به دستمان رسیده که نشان می‌دهد او به همراه دو فرزندش در باغی اطراف تهران و بدون هیچ حفاظ مطمئنی، تنها با یک چادربه‌سر می‌برد.

مهرداد غفارزاده نویسنده و کارگردان که پیگیری وضعیت این هنرمند است گفت: این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد. در نهایت، با حکم تخلیه صاحبخانه، او مجبور به ترک خانه شد و اثاثیه‌اش را به باغی منتقل کرد. فشار‌های مالی و نبود حمایت‌های سینمایی باعث شده است که این هنرمند در وضعیت معیشتی بسیار دشواری قرار بگیرد.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین