کد خبر: ۹۳۶۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

کریم باقری: از تراکتور پیشنهادی نداشته‌ام که برگردم

پیشکسوت تبریزی فوتبال ایران گفت: در سال‌های اخیر صحبت خاصی از طرف باشگاه تراکتور برای حضور در این تیم با من انجام نشده است.
کریم باقری: از تراکتور پیشنهادی نداشته‌ام که برگردم
آفتاب‌‌نیوز :

کریم باقری در حاشیه دیدار گرامیداشت مادرش درباره شایعه حضور در تراکتور اظهار کرد: اسکوچیچ به من لطف دارند. من خودم به ایشان زنگ زدم و صحبت کردم و به‌خاطر حضور مجددشان در فوتبال ایران تبریک گفتم. ایشان آن زمان گفتند که خیلی دوست دارند من در کنارشان باشم، ولی خیلی چیز‌ها دست من نیست و بعضی مسائل از دست من خارج است. صحبت‌هایی شده بود، اما صد درصد نبود و تا الان هم صحبت خاصی از طرف باشگاه تراکتور با من نشده است.

باقری درباره وضعیت کنونی تراکتور گفت: امسال تراکتور تیم خیلی خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی گرفته و امیدوارم بتواند با حواشی کمتری نسبت به حاشیه‌هایی که سال‌های گذشته اطراف تراکتور بوده، بازی‌هایش را ادامه بدهد. فکر می‌کنم این تیم امسال می‌تواند بعد از چند سال مقام خوبی به دست بیاورد.

بازیکنان سابق تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا هرگز به این تیم برنگشته است؟ گفت: در بحث مربیگری باید از جایی دعوت شوید که بروید. من که نمی‌توانم خودسر به جایی بروم. در این چند سال اتفاقی نیفتاده که آن‌ها بخواهند یا من بگویم که بیایم. نمی‌دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه این حرف‌ها نبوده است. فقط امسال با حضور آقای اسکوچیچ این حرف‌ها مطرح شد.

او درباره استقبال مردم تبریز از مراسمات درگذشت مادرش گفت: جا دارد از اینجا از تمام مردم عزیز تبریز، دوستان عزیزم و همه تشکر کنم که در این چند روز واقعا در کنار خانواده ما بودند. از همه تشکر می‌کنم و نمی‌دانم چطور توصیف کنم. انشالله که در شادی‌هایشان بتوانیم شرکت کنیم. برای همه آرزوی شادی و سلامتی دارم.

باقری در رابطه با برگزاری بازی خیریه عنوان کرد: امروز هم به دعوت پیشکسوتان تراکتور و هنرمندان به این بازی آمدم و خیلی خوشحالم که بازیکنان قدیمی تراکتور و هم‌بازیان خودم را دیدم. من دوست دارم زمانی که در تبریز هستم در چنین برنامه‌هایی شرکت کنم و قدیمی‌ها را ببینم و دیداری داشته باشیم. مجددا از پیشکسوتان تراکتور و هنرمندان تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

پیکشسوت فوتبال ایران راجع به شروع رقابت‌های آسیایی بیان کرد: دو نماینده ما امروز و یک نماینده هم فردا بازی دارد. برای هر چهار نماینده ایران آرزوی موفقیت دارم. این تیم‌ها حالا به اسم ایران هستند و نام‌های باشگاهی دیگر مدنظر نیستند. امیدوارم که همه موفق باشند و باعث خوشحالی مردم باشند.

به گزارش ایسنا، باقری درباره بازگشت خود به فوتبال ایران و اینکه آیا ممنوع الکار است یا نه گفت: پیشنهادی از پرسپولیس و تراکتور ندارم. نمی‌دانم، خبر ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین