کد خبر: ۹۳۶۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰

کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس سوخت!

کارشناس داوری، گفت: نحوه قضاوت داور اردنی در دیدار پرسپولیس با الاهلی با ایرادهای بسیار همراه بود و پنالتی نماینده ایران در این بازی، سوخت.
کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس سوخت!
آفتاب‌‌نیوز :

هادی دزفولی در مورد نحوه قضاوت داور اردنی بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، تاکید کرد: نحوه قضاوت او ایراد‌های بسیاری داشت و من به او نمره قبولی نمی‌دهم. متاسفانه به دلیل نفوذ شدید عربستانی‌ها در آسیا داور این بازی خیلی سیاست‌مندانه بازی را مدیریت کرد و اشتباهاتی داشت که قابل تامل و بررسی است.

وی تاکید کرد: اگر هر تیم دیگری بود آن پنالتی پرسپولیس قبول می‌شد چراکه بازیکن عربستانی مرتکب خطا شد و داور می‌بایست پنالتی را تایید می‌کرد، اما به واسطه VAR آن را مردود کرد. او در صحنه‌ای مشابه برای نماینده عربستان به VAR مراجعه نکرد و اجازه داد تا الاهلی پنالتی‌اش را بزند که توسط دروازه‌بان پرسپولیس مهار شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان یادآور شد: او در این بازی بسیاری از خطا‌ها را ندید و به نوعی سمت نماینده عربستان را گرفت. در تصاویری هم باید VAR به او کمک می‌کرد که چنین نشد و همه دست به دست هم دادند تا روند بازی به این شکلی که دیدیم، پیش برود.

دزفولی تاکید کرد: هرچند داور بازی از نظر فیزیکی خوب بود، اما در تصمیم‌هایی که گرفت به سمت نماینده عربستان چرخش داشت و اگر بخواهیم به او نمره بدهیم بیشتر از ۶ نخواهد گرفت.

این دیدار با برتری یک بر صفر الاهلی به اتمام رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین