کد خبر: ۹۳۶۴۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴

اف‌بی‌آی: اطلاعاتی درباره روابط مظنون سوءقصد به ترامپ نداریم

«ما ادعا‌هایی مبنی بر اینکه مظنون سوءقصد به ترامپ افرادی را برای جنگ در اوکراین استخدام کرده، بررسی خواهیم کرد، ولی ما هیچ اطلاعاتی درمورد ارتباط متهمان سوءقصد به ترامپ با افراد دیگر نداریم».
اف‌بی‌آی: اطلاعاتی درباره روابط مظنون سوءقصد به ترامپ نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

اداره تحقیقات فدرال آمریکا بامداد سه‌شنبه گفت که ادعاها مبنی بر ارتباط مظنون سوءقصد به ترامپ با اوکراین را بررسی می‌کند.

اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) بامداد سه‌شنبه از بررسی گزارش‌ها مبنی بر ارتباط مظنون سوءقصد نافرجام مجدد به «دونالد ترامپ» با اوکراین خبر داد.

اف‌بی‌آی در بیانیه‌ای گفت: «دیروز یک اسلحه، یک خودرو، یک دوربین فیلمبرداری و سایر وسایل را از فردی که متهم به سوءقصد به جان ترامپ بود، پیدا کردیم».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در این بیانیه آمده است: «ما تحرکات مظنون به سوءقصد ترامپ در ماه گذشته و مطالبی که او در اینترنت منتشر کرده را دنبال خواهیم کرد».

اداره تحقیقات فدرال آمریکا توضیح داد: «ما ادعاهایی مبنی بر اینکه مظنون سوءقصد به ترامپ افرادی را برای جنگ در اوکراین استخدام کرده، بررسی خواهیم کرد ولی ما هیچ اطلاعاتی درمورد ارتباط متهمان سوءقصد به ترامپ با افراد دیگر نداریم».

طبق این گزارش، این بیانیه ادامه می‌دهد: «کلانتر شهرستان مارتین در ایالت فلوریدا، ویدئویی از لحظه دستگیری مظنون به سوءقصد به ترامپ در روز گذشته را منتشر کرد».

اف‌بی‌آی همچنین اضافه کرد: «ما در حال بررسی آنچه دیروز برای ترامپ به عنوان سوءقصد رخ داد، هستیم. ما از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعات مربوط به فرد متهم به سوء‌قصد علیه ترامپ را در اختیار ما قرار دهند».

پیش از این، «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه روز دوشنبه گفته بود که شخص تیراندازی که قصد ترور رئیس‌جمهور سابق آمریکا را داشت، توسط اوکراین اجیر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین