کد خبر: ۹۳۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

سرپرست جدید دانشگاه تهران کیست؟

بعد تایید و تکذیب‌های روز‌های گذشته لالاخره سید محمد مقیمی از ریاست دانشگاه تهران برداشته شد و با حکم وزیر علوم سرپرست این دانشگاه منصوب شد.
سرپرست جدید دانشگاه تهران کیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس دانشگاه تهران تغییر کرد، امروز حسین سیمایی صراف، وزیر علوم تحقیقات و فناوری به تغییر سیدمحمد مقیمی، سید حسین حسینی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب کرد.

در حکم وزیر علوم خطاب به حسینی، سرپرست دانشگاه تهران آمده است: «نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه تهران» منصوب می‌شوید. از جنابعالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. امیدوار است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران و تشکیل شورایی از منتخبین دانشگاه، به منظور ایجاد مشارکت حداکثری دانشگاهیان در پیشنهاد افراد شایسته به وزارت جهت تصدی ریاست دانشگاه اهتمام ورزید. توفیق و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

همچنین، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های «سید محمد مقیمی» در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

سوابق سید حسین حسینی به شرح زیر است:
سیدحسین حسینی (زاده مازندران_۱۳۳۸) دانش‌آموخته دکترای دامپزشکی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی این دانشگاه با مرتبه استادی است.

وی دارای بیش از ۱۰۰ مقاله علمی و پژوهشی چاپ شده در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی است؛ از سوابق اجرایی حسینی می‌توان به تصدی معاونت آموزشی دانشگاه تهران به مدت ۱۰ سال و رئیس دانشکده دامپزشکی این دانشگاه و مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین