کد خبر: ۹۳۶۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

یک شرکت هرمی در تهران منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک شرکت کلاهبرداری هرمی در تهران خبر داد.
یک شرکت هرمی در تهران منهدم شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گودرزی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به نام نیما وی را به انجام فعالیت در یک شرکت هرمی ترغیب کرده و مبلغ قابل توجهی از وی کلاهبرداری کرده است، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: با تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق شدند محل فعالیت این باند کلاهبرداری را در یکی از ساختمان‌های واقع در یکی از خیابان‌های جنوب تهران شناسایی کنند و ۱۰ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بررسی‌ها نشان می‌داد، متهمان با وعده سود‌های هنگفت و سریع، افراد را به عضویت در شرکت هرمی خود درآورده و از آن‌ها مبالغ هنگفتی را تحت عنوان سرمایه اولیه دریافت می‌کردند.

سردار ولیپور گودرزی ادامه داد: در بررسی سوابق متهمان، مشخص شد که دو نفر از آن‌ها سابقه فعالیت در شرکت‌های هرمی را دارند. این افراد به عنوان سرکرده‌های این باند شناخته شده و نقش اصلی را در جذب افراد جدید ایفا می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود:متهمان پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل و به جرم خود اعتراف کردند و به دادسرای مربوطه اعزام و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به شهروندان توصیه کرد که به هیچ عنوان به وعده‌های سود‌های آنی و سریع اعتماد نکنند و از شرکت در هرگونه طرحی که به صورت هرمی فعالیت می‌کند، خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین