کد خبر: ۹۳۶۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

اعتراف سرمربی آرژانتین: هیچ جایگزینی برای مسی و دی‌ماریا نیست

لیونل اسکالونی اذعان کرد که لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا غیرقابل جایگزین هستند و اشاره کرد که پس از بازنشستگی دی‌ماریا، باید سبک بازی متفاوتی را در تیم ملی آرژانتین پیاده کند.
اعتراف سرمربی آرژانتین: هیچ جایگزینی برای مسی و دی‌ماریا نیست
آفتاب‌‌نیوز :

آنخل دی‌ماریا در تابستان، پس از کمک به آرژانتین برای کسب شانزدهمین قهرمانی کوپا آمریکا با پیروزی ۱-۰ مقابل کلمبیا در فینال، از صحنه بین‌المللی خداحافظی کرد. او در بازی‌های فینال همیشه درخشان بود و در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۱ و جام جهانی ۲۰۲۲ نیز گلزنی کرده بود.

لیونل اسکالونی پس از فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴، دی‌ماریا را تحسین کرد و ابراز امیدواری کرد که این ستاره برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ از تصمیم خود برای بازنشستگی صرف نظر کند، اما تلاش‌هایش بی‌نتیجه ماند.

اسکالونی اذعان کرد که نمی‌تواند مسی یا دی‌ماریا را جایگزین کند، اما سعی خواهد کرد در غیاب این ستاره سبک بازی متفاوتی را در پیش بگیرد. او گفت: «آن‌ها غیرقابل جایگزین هستند. بازیکنانی مثل آن‌ها وجود ندارند و جایگزینی برایشان ممکن نیست. هیچ شانسی نیست؛ هم دی‌ماریا و هم لئو بازیکنانی منحصربه‌فرد هستند.»

وی افزود: «در مورد دی‌ماریا به دنبال جایگزین نخواهیم بود. اشتباه است اگر بخواهیم بازیکنی پیدا کنیم که کار‌هایی مشابه او انجام دهد، چنین بازیکنی وجود ندارد. او هم در جناح راست و هم در جناح چپ به ما کمک می‌کرد. ما تلاش خواهیم کرد بازیکنی پیدا کنیم که بتواند چنین کمکی به ما بدهد. اما توانایی‌های ۱ در مقابل ۱، درک بازی و حرکات شگفت‌انگیزی که فقط او داشت، قابل جایگزینی نیست. من نمی‌گویم که تیم باید کاملاً تغییر کند، اما باید در غیاب دی‌ماریا به شیوه متفاوتی بازی کنیم.»

تیم ملی آرژانتین با ۱۸ امتیاز از ۸ بازی در صدر جدول مقدماتی جام جهانی در منطقه کونمبول قرار دارد و در تعطیلات ملی اکتبر به مصاف ونزوئلا و بولیوی خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین