کد خبر: ۹۳۶۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱

قدردانی وزیر ورزش از مقام معظم رهبری

وزیر ورزش و جوانان از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای به حضور پذیرفتن قهرمانان المپیک و پارالمپیک و نگاه حکیمانه و پدرانه ایشان به جامعه ورزش قدردانی کرد.
قدردانی وزیر ورزش از مقام معظم رهبری
آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانان المپیک و پارالمپیک، صبح امروز (سه‌شنبه) با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

پس از این دیدار، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، در پیامی از رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد.

متن پیام وزیر ورزش به شرح زیر است:

مایه خرسندی است که در روز‌های ابتدایی خدمت در وزارت ورزش و جوانان همراه با اعضای کاروان‌های پرافتخار ورزش کشورمان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس در محضر، ولی امر مسلمین جهان، از رهنمود‌های سازنده و حکیمانه معظم‌له بهره‌مند شدم و این دیدار ارزشمند می‌تواند منشا تحقق منویات ایشان و تحول ورزش کشور در مسیر ایران قوی باشد.

پیام‌های داهیانه مقام معظم رهبری اکنون که ورزش کشور در دولت «وفاق ملی»، مبتنی بر تحقق حقوق شهروندی و ملتزم به اولویت منافع ملی در مسیر برنامه‌محوری و برنامه‌ریزی برای عزت‌آفرینی ورزش کشور با رویکرد موفقیت در رویداد‌های رقابتی عظیم بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۲۶ و بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸ گام گذاشته است، در تعیین راهبرد‌ها و نقشه‌ی راه، یک سرمایه‌ی بزرگ معنوی برای جامعه ورزش ایران اسلامی محسوب می‌شود.

حمایت خالصانه و مدبرانه رهبر فرزانه‌ی انقلاب را قدر می‌نهم و به عنوان خادم ورزش ایران بر خود می‌بالم که کاروان «خادم‌الرضا» و «فرزندان ایران» پس از آنکه رویداد رقابتی المپیک و پارالمپیک پاریس را به عرصه‌ی تجلی توانمندی ورزش ایران تبدیل کردند، مورد تفقد حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای قرار گرفتند.

امید است با توکل بر ذات‌اقدس الهی و توسل بر حضرت، ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و توصیه‌هایی که رهبر عظیم‌الشان انقلاب همواره نسبت به جامعه‌ی ورزش و جوانان این مرز پرگهر مرحمت داشتند، روز‌هایی سرشار از افتخاراتی در شأن این نظام مقدس و رهبر عالیقدر آن و دولت چهاردهم، برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین