کد خبر: ۹۳۶۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

آقای پزشکیان پرونده فعالان فرهنگی را هم بازبینی کنید

جمعی از انجمن‌ها ،احزاب و سازمان های فرهنگی طی نامه‌ای به دکتر پزشکیان نوشتند : نسبت به بازگشت همکاران به ناحق اخراج شده ما به مدرسه و کلاس درس اقدام عاجل صورت گیرد.
آقای پزشکیان پرونده فعالان فرهنگی را هم بازبینی کنید
آفتاب‌‌نیوز :

جمعی از انجمن‌ها، احزاب و سازمان‌های فرهنگی طی نامه‌ای به دکتر پزشکیان، از او خواستند پرونده‌ها و احکام صادر شده علیه فعالان فرهنگی را مورد بازبینی قرار دهد.

در متن نامه این فعالان فرهنگی آمده: 

به نام خداوند جان آفرین 

جناب اقای دکتر پزشکیان؛ ریاست محترم دولت چهاردهم

همانگونه که مستحضرید، طی سال‌های گذشته برخورد‌های تند، احساسی و غیرقابل توجیهی با تعداد زیادی از اهالی دانشگاه و معلمان شریف و زحمتکش در آموزش و پرورش صورت گرفته است که عمده آن‌ها به بهانه‌های واهی و به دور از موازین حقوقی، عرفی و حتی اخلاقی بوده است. 

با عنایت به حضور دلگرم کننده فرهنگیان در کنار مردم شریف ایران و تلاش‌های شبانه روزی بسیاری از آن‌ها برای روی کار آمدن دولتی با رویکرد وفاق ملی؛ و با تشکر و حمایت از رویکرد وزیر محترم آموزش و پرورش در بازبینی احکام هیات‌های گزینش، از حضرتعالی انتظار داریم همانگونه که به حق و با قدرت از بازبینی عادلانه پرونده استادان دانشگاه و کمک به بازگشت آن‌ها به خانه اصلی شان حمایت کردید؛ دستور فرمایید در اسرع وقت نسبت به بازبینی پرونده‌ها و احکام صادر شده علیه فعالان فرهنگی که خواسته‌ای جز مطالبات صنفی و آموزشی نداشته اند صورت گرفته و نسبت به بازگشت همکاران به ناحق اخراج شده ما به مدرسه و کلاس درس اقدام عاجل صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین