کد خبر: ۹۳۶۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

آکسیوس: کابینه جنگ نتانیاهو انفجار پیجر‌ها را تصویب کرده بود

منابع مطلع می‌گویند که نخست‌وزیر و کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی که اخیراً داشتند عملیات انفجار پیجر‌ها در لبنان را تصویب کردند.
آکسیوس: کابینه جنگ نتانیاهو انفجار پیجر‌ها را تصویب کرده بود
آفتاب‌‌نیوز :

پایگاه خبری-تحلیلی «آکسیوس» بامداد چهارشنبه از تصویب عملیات انفجار پیجر‌ها در لبنان در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

آکسیوس در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت که عملیات انفجار پیجر‌ها در لبنان، در نشست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اعضای ارشد کابینه وی و رؤسای سرویس‌های امنیتی به تصویب رسیده بود.

به گفته منابع مذکور که نامشان فاش نشد، این عملیات در اوایل این هفته (شامگاه دوشنبه) زمانی که کابینه جنگ تصمیم گرفت «اهداف نظامی جنگ را برای شامل‌شدن بازگشت امن اسرائیلی‌های آواره به خانه‌هایشان در مرز با لبنان به‌روز رسانی کند» تصویب شد.

آکسیوس همچنین به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که رژیم صهیونیستی درمورد برنامه‌های خود برای منفجر کردن چند هزار پیجر در لبنان، به آمریکا اطلاع نداده بود.

از سوی دیگر، مقامات صهیونیست نیز به این پایگاه گفتند که تل‌آویو از خطر تشدید بزرگ تنش‌ها در پی این عملیات آگاه است و ارتش این رژیم برای پاسخ احتمالی حزب‌الله در حالت آماده‌باش قرار دارد.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی لبنان روز سه‌شنبه گفته بود که چندین دستگاه پیجر که در دست شماری از نیرو‌های حزب‌الله قرار داشت، منفجر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین