کد خبر: ۹۳۶۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

سفارت ایران در بیروت: شایعات درباره وضعیت جسمی و بینایی امانی درست نیست

سفارت ایران در بیروت امروز اعلام کرد که روند درمان مجتبی امانی به‌خوبی پیش می‌رود و شایعات منتشر شده درباره وضعیت جسمی و شرایط بینایی وی، عاری از صحت است.
سفارت ایران در بیروت: شایعات درباره وضعیت جسمی و بینایی امانی درست نیست
آفتاب‌‌نیوز :

گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت صبح امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: به اطلاع هم‌وطنان عزیز و اصحاب رسانه می‌رساند که روند درمان آقای امانی، سفیر محترم، به‌خوبی پیش می‌رود و شایعات منتشر شده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی آقای امانی، عاری از صحت است.

یک منبع مطلع نیز در این باره گفت شایعات در خصوص نابینایی سفیر ایران صحت ندارد و روند درمان خود را طی می‌کند.

سفیر ایران در بیروت دیروز بر اثر انفجار پیجر دچار مجروحیت شد.

نرگس قدیریان همسر مجتبی امانی نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از محبت‌ها و دعا‌های هم‌وطنان عزیزم بسیار متشکرم. وزیر محترم امور خارجه با تماس‌ها و تلاش‌های بسیار ارزشمند خود در شرایط سخت پس از این حادثه تلخ تروریستی در کنار ما قرار داشتند. الحمدلله روند درمانی آقای امانی به‌خوبی پیش می‌رود؛ به امید نابودی هر چه سریع‌تر اسرائیل تروریست».

سیدعباس عراقچی شب گذشته در تماس تلفنی با عبدالله بوحبیب همتای لبنانی این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم و آمادگی ایران را برای کمک و انتقال مجروحان به تهران اعلام کرد. وی همچنین در تماس تلفنی جویای حال سفیر ایران در بیروت شد و برای انتقال فوری سفیر ایران و دیگر مجروحان به ایران در صورت نیاز اعلام آمادگی کرد. 

انفجار دستگاه‌های ارتباطی رادیویی شخصی (پیجر) در نقاط مختلف لبنان روز سه‌شنبه صد‌ها زخمی برجای گذاشت. این انفجار‌ها در حومه بیروت و نقاط دیگر لبنان رخ داد. 

فراس الابیض وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که در پی انفجار دستگاه‌های ارتباط رادیویی (پیجر) ۹ نفر شهید و ۲ هزار و ۷۵۰ نفر مجروح شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین