کد خبر: ۹۳۶۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

پنجمین باخت متوالی سپاهان در آسیا

پنجمین باخت متوالی سپاهان در آسیا مقابل الوحدات رقم خورد.
پنجمین باخت متوالی سپاهان در آسیا
آفتاب‌‌نیوز :

سپاهان در پنج بازی متوالی آسیایی خود بدون حتی یک تساوی تمام مسابقات را شکست خورده است، آن‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، پلی‌آف لیگ نخبگان و لیگ دو آسیا شکست خورده‌اند.

سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد عربستان در آخرین مرحله گروهی شکست خورد، آن‌ها با شکست مقابل الاتحاد به واسطه پیروزی مقابل آلمالیق و نیروی هوایی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان رسیدند و در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال شکست خوردند و جام برای آن‌ها به پایان رسید.

حذف از لیگ قهرمانان آسیا پایان کار نتایج عجیب سپاهان و مورایس نبود، آن‌ها با شکست سنگین مقابل شباب الاهلی امارات مجوز حضور در لیگ نخبگان را به دست نیاوردند و در لیگ دوم آسیا حضور پیدا کردند.

اما عجیب‌ترین شکت آن‌ها مقابل تیمی رقم خورد که کمتر کسی فکر می‌کرد سپاهان کار سختی مقابل آن‌ها داشته باشد و طلایی‌پوشان بازی برده را با شکست مقابل این تیم به پایان رساندند!

پنجمین شکست سپاهان عجیب‌ترین آن هم بود و باید دید آن‌ها در مهرماه و تقابل با استقلال تاجیکستان، می‌توانند طلسم خود را باطل کنند و با امتیاز زمین را ترک کنند یا در ورزشگاه خانگی هم مقابل استقلال تاجیکستان نتیجه عجیبی رقم خواهد خورد!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین