کد خبر: ۹۳۶۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

اسماعیلی‌فر: به تراکتور کمی زمان بدهید

دانیال اسماعیلی‌فر می‌گوید ورزشگاه الجنوب امکانات بسیار خوبی دارد.
اسماعیلی‌فر: به تراکتور کمی زمان بدهید
آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع تیم تراکتور در مورد دیدار این تیم با الوکره گفت: اولین بازی ما در یک تورنمنت جدید است. همیشه اولین بازی‌ها در هر جامی سخت است و امیدوارم قدم اول را محکم برداریم. ما میهمان الوکره هستیم و آن‌ها جزو تیم‌های خوب قطر هستند. امیدوارم بازی خوبی باشد و چیزی که می‌خواهیم از این بازی به دست بیاوریم.

وی افزود: به نظرم قطر برنامه خوبی قبل و بعد جام جهانی داشت. وضعیت تیم‌های قطری و اماراتی عالی است و اینجا بهترین جام جهانی تاریخ برگزار شده. یکی از قشنگ‌ترین استادیوم‌های دنیاست و قابل مقایسه با استادیوم ایران نیست و نمی‌شود با ورزشگاه‌های ایران مقایسه کرد.

او ادامه داد: هیچ ایرادی نمی‌شود به این ورزشگاه گرفت و همه شرایط برای یک بازی خوب وجود داست و هیچ بهانه‌ای نیست. امیدوارم یک بازی خوب داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

دانیال خطاب به هواداران تراکتور عنوان کرد: راه خیلی سختی داریم و درگیر جام‌های مختلفی هستیم. ۷۰-۸۰ درصد تیم تغییر کرده و شرایط تیم جدید است و مربی جدید است. یک مقدار زمان می‌خواهیم و دنبال بهانه و توجیه نیستیم. انتظار از ما زیاد است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین