کد خبر: ۹۳۶۸۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶

بازگشت مهدی شیری به قطر: در انتظار فرصت طلایی

یمهدی شیری فوتبالیست خوب و شایسته‌ای است و حیف است که اسم او با یک اشتباه عجیب در فینال لیگ قهرمانان آسیا گره خورده باشد.
بازگشت مهدی شیری به قطر: در انتظار فرصت طلایی
آفتاب‌‌نیوز :

شیری پس از سال‌ها دوباره با سرمربی‌ای کار می‌کند که به نوعی پل پیشرفت او در فوتبال ایران بوده است: دراگان اسکوچیچ، مربی سابق تیم ملی که یک‌بار شیری را به تیم ملی دعوت کرد و صابون انتقادات از این مدافع راست پرسپولیس را به تن مالید.

شیری در باشگاه‌هایی مثل استقلال، فولاد، ملوان، نفت تهران، پرسپولیس و حالا تراکتور بازی کرده و یک مهره باتجربه و اغلب موثر برای تیم‌هایش محسوب شده و به همین دلیل هم با وجود برخورد نه چندان منصفانه پرسپولیسی‌ها با او از چرخه فوتبال ایران خارج نشده است.

او روز گذشته در ورزشگاه الجنوب در شرایطی به همراه سایر تراکتوری‌ها در تمرینات تیمی شرکت داشت که در این فصل فرصت چندانی برای بازی و نمایش به دست نیاورده و با توجه به حضور دانیال اسماعیلی‌فر شانس بیشتر برای بازی به این مدافع راست سابق پرسپولیس و سپاهان و ذوب‌آهن رسیده است.

شیری که البته با نظر خود در تراکتور امسال باقی مانده و به بازی ادامه می‌دهد، در انتظار موقعیتی برای حضور در جمع یازده نفر اصلی و درخشش در تیم مربی‌ای است که زمانی به او اعتماد کاملی داشت؛ فرصتی که البته در تراکتور امسال سخت به دست خواهد آمد، اما تجربه نشان داده هیچ بازیکنی با روحیه مثبت، تمرین و تلاش بدون پاداش نخواهد ماند. شیری هم از این قضیه مستثنی نیست.

تراکتور کار خود را در دومین جام امسال از امروز مقابل الوکره آغاز می‌کند و نیاز به یک اسکواد عمیق برای موفقیت حداکثری دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین