کد خبر: ۹۳۶۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

نامه یک نماینده به پزشکیان درباره مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی

احسان عظیمی‌راد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و خواستار حذف این مصوبه شد.
نامه یک نماینده به پزشکیان درباره مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی
آفتاب‌‌نیوز :

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه تاثیر قطعی معدل در کنکور باعث اعتراض دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها شده، در این نامه خواستار لغو این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شد.

متن نامه احسان عظیمی راد به رئیس جمهور به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر پزشکیان

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

 احتراما، حجم بسیار زیادی از دانش آموزان عزیز و والدین گرامی در خصوص مصوبه ناعادلانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاثیر قطعی معدل اعتراض داشته و بررسی کارشناسی نمایندگان ملت و کارشناسان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشان می‌دهد این مصوبه نه استرس را کاهش داده، نه مافیای کنکور را کنترل نموده و نه عدالت آموزشی را به طور مشهود محقق نموده است.

اینجانب در تذکر‌های مختلف به شورا اعلام کردم که به مسئله اساسی سیاستگذاری و تعیین خط مشی بپردازد و چنین مسائلی را به عهده وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی بگذارد.

خواهشمند است در اسرع وقت، دستور تعلیق مصوبه جنجالی و ناعادلانه شورا را صادر فرمایید تا دانش آموزان عزیز در کنکور ۱۴۰۴ دچار آسیب جدی‌تر نشوند تا بررسی دقیق کارآیی مصوبه مورد ارزیابی قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین