کد خبر: ۹۳۶۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور به نیویورک

با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور به نیویورک

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از آقای پزشکیان به عنوان رییس قوه مجریه کشور انتظار داریم در سفر خود به نیویورک آثار تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را تشریح کنند و نشان دهند کشور‌هایی که از انسان دوستی و حقوق بشر سخن می‌گویند، چگونه با تحریم‌ها در دشمنی با انسان‌ها قدم برمی‌دارند.
با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور به نیویورک
آفتاب‌‌نیوز :

رحمت الله نوروزی، نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی درباره سفر رئیس جمهور به نیویورک و مهمترین موضوعاتی که می‌تواند در سخنرانی خود در این سفر مطرح کند، اظهار کرد: ملت ایران ملتی صلح طلب است و آقای پزشکیان این موضوع را باید به گوش جهانیان برساند. بر اساس دیدگاه قرآن و پیامبر اسلام (ص)، ملت ایران، ملتی با محبت و اهل تعامل و دیپلماسی است. همچنین با همه کشور‌های دنیا به غیر از کشور‌هایی که با ما خصومت دارند، دنبال برقراری رابطه و تعامل هستیم. ملت ایران به دنبال جنگ و خونریزی در خاورمیانه و جهان نیست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر رژیم صهیونسیتی را به رسمیت نمی‌شناسیم، اما غیر از آن دنبال تعامل با باقی کشور‌های دنیا هستیم. از آقای پزشکیان به عنوان رییس قوه مجریه کشور انتظار داریم در سفر خود به نیویورک آثار تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را تشریح کنند و نشان دهند کشور‌هایی که از انسان دوستی و حقوق بشر سخن می‌گویند، چگونه با تحریم‌ها در دشمنی با انسان‌ها قدم برمی‌دارند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: جنایات غرب در جنگ هشت ساله با ایران و حمله به هواپیمای مسافربری ایران و بمب‌های شیمیایی خردل از جمله اقدامات جنایت آمیز کشور‌های استکبار در خاک جمهوری اسلامی ایران است. اینکه تجهیزات مورد نیاز در موضوعات درمان و دارو و دیگر زمینه‌ها به دلیل تحریم‌ها به ایران ارسال نمی‌شود خلاف انسانیت است و آقای رییس‌جمهور با این موارد را به روشنی در مقر سازمان ملل بیان کند.

نوروزی در پایان با اشاره به اینکه دنیا باید بفهمد که روز‌های جنگ جهانی اول و دوم گذشت و دیگر زمان قلدری نیست، گفت: منطق باید جای جنگ را بگیرد. امروز جنایتی که در غزه، یمن و سوریه در حال انجام است، باید متوقف شود. اینکه برای فردی در کشور ما در سال‌های ۸۸ و یا ۱۴۰۱ اتفاقی می‌افتد و رسانه‌های غرب آن را بازتاب می‌دهند و موضوعاتی خلاف واقع مطرح می‌کنند درحالی است که در کشور‌های ذکر شده بدترین جنایات درحال وقوع است، اما صدای کسی بلند نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین