کد خبر: ۹۳۶۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

رونمایی از تریلر فیلم جدید کارگردان «اَنگل»

هنگامی که یکی از نسخه‌های میکی می‌میرد، نسخه‌ی تکراری برای جایگزینی او ایجاد می‌شود که بیشتر خاطرات او را حفظ می‌کند.
رونمایی از تریلر فیلم جدید کارگردان «اَنگل»
آفتاب‌‌نیوز :

کمپانی برادران وارنر نخستین تریلر از فیلم «میکی ۱۷»، جدیدترین ساخته بونگ جون هو کارگردان فیلم برنده اسکار «اَنگل» را منتشر کرد.

این فیلم هیجانی و علمی تخیلی بر اساس رمان «میکی ۷» نوشته ادوارد اشتون در سال ۲۰۲۲ ساخته شده و رابرت پتینسون را در نقش یک کارمند «یک بار مصرف» به نام میکی بارنز نشان می‌دهد، به ماموریت‌های خطرناک برای استعمار یک سیاره یخی فرستاده می‌شود. هنگامی که یکی از نسخه‌های میکی می‌میرد، نسخه‌ی تکراری برای جایگزینی او ایجاد می‌شود که بیشتر خاطرات او را حفظ می‌کند.

در کنار پتینسون، استیون یون، نائومی آکی، تونی کولت و مارک روفالو از بازیگران فیلم «میکی ۱۷» به کارگردانی بونگ جون هو هستند.

«میکی ۱۷» اولین فیلم بلند بونگ جون هو کارگردان کره‌ای پس از موفقیت چشمگیر فیلم مهیج «اَنگل» در سال ۲۰۱۹ است، فیلمی که درباره خانواده‌ای از طبقه کارگر کره بود که به طرز فریبنده‌ای به خانه یک خانواده مرفه نفوذ کردند. «انگل» اولین فیلم خارجی زبانی بود که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد. این فیلم همچنین برنده جایزه اسکار برای فیلمنامه اصلی، کارگردانی و فیلم بلند بین‌المللی شد. از دیگر فیلم‌های برجسته «بونگ جون هو» می‌توان به «برف شکن»، «اوکجا»، «خاطرات یک قتل»، «میزبان» و «مادر» اشاره کرد.

داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی نامزد اسکار در فیلم جدید «میکی ۱۷»؛ با بونگ جون هو کارگردان کره‌ای همکاری کرده است. خنجی پیش از این با کارگردانان مطرحی، چون «ژان پیر ژونه» (اغذیه فروشی، شهر بچه‌های گمشده، بیگانه: رستاخیز)، «دیوید فینچر» (هفت)، «برناردو برتولوچی (زیبایی ربوده شده)، «وونگ کار وای» (شب‌های در به دری من)، «میشائیل هانکه» (عشق، بازی‌های خنده‌دار)، دنی بویل» (ساحل)، «سیدنی پولاک» (مترجم)، «وودی آلن» (نیمه شب در پاریس)، «جیمز گری» (به وقت آرماگدون) و «ایناریتو» (باردو) نیز همکاری داشته است.

«بونگ جون هو» و خنجی پیش از این در سال ۲۰۱۷ در فیلم «اوکجا» نیز همکاری کرده بودند.

فیلم «میکی ۱۷» از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵ در سینما‌ها اکران خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین