کد خبر: ۹۳۶۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

وعده‌های بی سرانجام به رانندگان تاکسی‌های برقی

رانندگان تاکسی‌های برقی از تداوم وعده‌های بی‌سرانجام شهرداری تهران گلایه‌مندند و خواستار پاسخگویی رئیس سازمان تاکسیرانی در این زمینه هستند.
وعده‌های بی سرانجام به رانندگان تاکسی‌های برقی
آفتاب‌‌نیوز :

علیرغم برگزاری چندین تجمع از سوی تاکسیرانان دارای تاکسی برقی، اما همچنان وعده‌های شهرداری تهران به سرانجام نرسیده؛ و تاکسیرانان با مشکلات بسیاری مواجه هستند. در آخرین تجمع تاکیسرانان دارنده تاکسی برقی در مقابل شهرداری تهران اگرچه وعده‌های جدیدی به تاکسیرانان معترض از سوی شهرداری تهران داده شد؛ و با وجود تاخیر در وصول چک از سوی شرکت خودروسازی، اما همچنان شهرداری تهران به وعده‌های خود عمل نکرده؛ و هفته آینده نیز مهلت چک تاکسیرانانی است که توانایی پرداخت آن را ندارند.

یکی از تاکسیرانان دارنده تاکسی برقی با بیان اینکه بعد از اعتراض روز چهارشنبه هفته گذشته ما همچنان پیگیر هستیم. تا به نتیجه برسیم، اما در آن روز هم به ما وعده‌هایی از سوی شهرداری تهران داده شد؛ که هنوز به ثمر نرسیده است، گفت: زمان موعد چک اول ما برای قسط سه ماهه اول تاکسی‌های برقی ۲۵ شهریور بود. اما با توجه به تجمعی که ما در مقابل شهرداری تهران داشتیم. خودروساز طرف قرارداد به ما مهلت داده بود. تا چند روز بعد چک‌ها را وصول کند و به ما یک مهلت یک هفته‌ای داده بود و قرار است یکشنبه دیگر چک‌ها را به بانک ببرند.

وی با بیان اینکه شهرداری هنوز هیچ پاسخ مشخصی به ما نداده است، ادامه داد: هفته گذشته با تجمعی که در مقابل شهرداری تهران داشتیم، به ما اعلام شد که ۳۰۰ میلیون تومان از طرف شهرداری به ما می‌دهند تا بالاخره مبلغ تبصره ۱۲ به ما پرداخت شود و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر تا زمانی که دولت این مبلغ را به ما برگرداند، باقی می‌ماند، اما تا کنون هیچ‌یک از این موارد اجرایی نشده است. هر بار که به شهرداری مراجعه می‌کنیم، می‌گویند در دست اقدام است.

این تاکسیران با بیان اینکه ما به شدت از بد قولی‌های شهرداری ناراحت هستیم، تصریح کرد: برخی از افراد با مشکلات زیادی مواجه هستند. ما برای پول پیش قسط مجبور شدیم قرض کنیم، چون به یکباره به ما گفتند ۴۰۰ میلیون تومان واریز کنید ما هم قرض کردیم. در بین تاکسیرانان برخی مجبور شدند پول نزول کنند و ماهانه آن فرد مجبور است سود آن پول را هم بپردازد. ما همگی انتظار داریم که مشکلات‌مان هر چه سریع‌تر حل شود. در این میان، تاکسیرانی هم به ما قول داده بود که ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض بدهد، اما این مبلغ هنوز پرداخت نشده است.

این تاکسیران گفت: هفته گذشته که اعتراض کردیم به ما گفتند که پول اسقاط را به حساب‌مان واریز می‌کنند، اما هنوز پرداخت نشده و می‌گویند شاید ۳۰ روز دیگر بدهند. تا آن موقع این پول به چه درد ما می‌خورد وقتی چک‌هایمان برگشت بخورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین