کد خبر: ۹۳۷۳۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: با توجه به ترافیک روز‌های پایانی تابستان اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کماکان تداوم دارد.
تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال
آفتاب‌‌نیوز :

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس‌راه مازندران، اظهار کرد: کماکان شاهد ترافیک در محور کندوان هستیم.

وی افزود: تردد خودرو‌ها در محور‌های سوادکوه، هراز و کیاسر به‌صورت روان گزارش شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران به تداوم محدودیت‌های ترافیکی روز‌های پایانی تابستان در جاده‌های شمال اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: بر اساس برنامه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ روز جمعه از آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس، از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود که اعمال این محدودیت بر اساس شرایط ترافیکی جاده‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه در صورت افزایش حجم ترافیک ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ آزادراه تهران-شمال برای خودرو‌های به مقصد چالوس در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران بیان کرد: طی این مدت تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: با توجه به سفر‌های تابستانی تأکید پلیس به مردم و مسافران بحث مدیریت سفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین