کد خبر: ۹۳۷۳۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح: تنبیه رژیم صهیونیستی در دستور کار است

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران سرنوشت هر سناریویی از سوی دشمن را تغییر خواهد داد و‌ تنبیه رژیم صهیونیستی در دستور کار است.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح: تنبیه رژیم صهیونیستی در دستور کار است
آفتاب‌‌نیوز :

 امیر آشتیانی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس اظهار کرد: ایران سرنوشت هر سناریویی از سوی دشمن را تغییر خواهد داد و‌ تنبیه رژیم صهیونیستی در دستور کار است.

وی تاکید کرد: ایران توانایی شکست سنگین معادلات دشمن را دارد.

امیر آشتیانی ادامه داد: اقدام اخیر رژیم پلید صهیونیستی در لبنان که جامعه جهانی را به مخاطره انداخت باب جدیدی را در کشتار جمعی ظاهر ساخت؛ نه تنها هیچ دستاوردی برای آنان نداشته، بلکه شرایط را برای این رژیم جعلی سخت‌تر خواهد کرد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: در حرکتی پیشرونده به سوی آینده‌ای روشن، سراسر امید، توام با پیشرفت و پیروزی، از دفاع مقدس آموختیم در جهانی که سردمداران فریبکار آن بر تهدید، استثمار، تجاوز، جنایت و غارت، سرمایه‌های مادی و معنوی کشورها و تهاجم به ارزش‌های فرهنگی جوامع بشری تمرکز کرده‌اند، باید با بصیرت و مقاومتی برآمده از عاشورای حسینی روی پای خود بایستیم و قوی شویم.

امیر آشتیانی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس از اضلاع هندسه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را برجسته و متبلور ساخت، قدرتی برگرفته از مقاومت مردمی، روحیه جهادی و شجاعت و ابتکار نیروهای مسلح عناصری از توان رزمی جمهوری اسلامی ایران هستند.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امروز قدرت تسلیحاتی، اشراف اطلاعاتی، نفوذ منطقه‌ای، توان علمی و فناورانه نیروهای مسلح در کنار قدرت بسیج ملی انقلابی و جهانی و از همه بالاتر قدرت الهی و ایمانی نیروهای مسلح ما ظرفیتی را فراهم کرده است که بر اساس تدابیر و سیاست‌های ترسیمی قادر هستیم، معادلات و محاسبات نظامی دشمن را چالش جدی و شکست قطعی مواجه سازیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین