کد خبر: ۹۳۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۳

فاطمه گودرزی داوری جشنواره فجر را نپذیرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس هنری: فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون داوری جشنواره فیلم فجر را نپذیرفت. این خبر در حالی منتشر می‌شود که اصغر فرهادی و عزت الله انتظامی هم چندی پیش از پذیرش مسوولیت داوری جشنواره فجر خودداری کردند.

عزت الله انتظامی به دلیل بیماری از پذیرش داوری خودداری کرد و اصغر فرهادی که الان برای حضور در جشنواره کاستاریکا در صربستان به سر می برد دلیلی را برای عدم پذیرش داوری ذکر نکرد. فاطمه گودرزی هم روز گذشته به این دو سینماگر پیوست.

او در گفت وگو با ایرنا درباره نپذیرفتن داوری جشنواره گفت؛ «مسوولان جشنواره فیلم فجر درباره داوری در این رویداد سینمایی با من صحبت کردند. متاسفانه به دلیل مسافرت نمی توانم این مهم را بپذیرم اما امیدوارم داوری های خوبی در این دوره از جشنواره داشته باشیم.»

خبرگزاری های مختلف گزینه های مختلفی را درباره هیات داوران احتمالی بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر مطرح کرده اند. ابوالقاسم طالبی، محسن علی اکبری، فرهاد توحیدی و سیروس الوند نام هایی است که مطرح شده اما در این میان تنها ابوالقاسم طالبی از پذیرش مسوولیت داوری سخن گفته است و این موضوع را تایید کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین