کد خبر: ۹۳۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی با پیامک جعلی در کاشمر شناسایی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: کلاهبرداری افزون بر ۲ میلیارد ریالی از طریق پیامک جعلی، با اقدام به موقع پلیس فتا در این شهر شناسایی شد.
کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی با پیامک جعلی در کاشمر شناسایی شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسن مشهدی در تشریح این خبر افزود: در پی ارائه شکایتی توسط یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از وی در بستر فضای مجازی، شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد: پیامکی مبنی بر ابلاغیه قضایی برایش آمده و جهت مشاهده متن شکواییه ابه لینک ارسالی وارد و اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کرده است که بعد از آن طی چند مرحله از حساب بانکی اش مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: متهم این پرونده قصد داشته با مبلغ کلاهبرداری شده ارز خرید کند، اما با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، قبل از عملیات پول شویی مبلغ بلوکه و به حساب مالباخته عودت داده شد.

سرهنگ مشهدی با اشاره به شناسایی متهم در یکی از استان‌های جنوبی کشور، خاطرنشان کرد: پیامک ثنا از سر شماره شخصی ارسال نمی‌شود و سرشماره (Adliran) تنها مرجع معتبر پیگیری است.

بر اساس اعلام شبکه بهداشت و درمان کاشمر، جمعیت این شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که نزدیک به ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر «فرگ قلعه» و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین