کد خبر: ۹۳۸۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

حادثه آتش‌سوزی لنج در دشتیاری هیچ گونه تلفات جانی نداشت

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: حادثه آتش سوزی لنج در بندر صیادی پسابندر دشتیاری واقع در ۹۰ کیلومتری شهر چابهار نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان با خسارت سنگین همراه بود اما خوشبختانه با اقدام بموقع تخلیه نیروی انسانی هیچ گونه تلفات جانی و مصدومیتی نداشت.
حادثه آتش‌سوزی لنج در دشتیاری هیچ گونه تلفات جانی نداشت
آفتاب‌‌نیوز :

دادرحمان بامری روز جمعه اظهارکرد: شاهد وقوع آتش سوزی در یک فروند لنج صیادی در اسکله صیادی پسابندر بودیم و این حریق در یکی از لنج های صیادی در اسکله پسابندر به علت اتصال شبکه برق موتورخانه رخ داد.

وی بیان کرد: در همان لحظه وقوع، از طریق دوربین های کنترلی توسط شیفت پایگاه حفاظت از منابع آبزیان اسکله پسابندر مشاهده و بر اساس رسالت و وظایف ضمن اطلاع رسانی آنی حادثه به مراجع و دستگاه‌های ذیربط و طی سلسله مراتب، گشت دریایی یگان حفاظت از آبزیان شیلات استان با همکاری جامعه صیادی و دریابانی وارد صحنه حادثه شده و اقدام به جدا سازی شناور حادثه دیده محصور شده در بین سایر شناور ها کردند.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: با این اقدام بموقع با کمک جوامع صیادی و محلی، دریابانی، آتش نشانی های شهرک صنعتی پسابندر، شهرداری‌های بریس و نگور، فرمانداری و شیلات دشتیاری و سایر نهادهای ذیربط پس از ساعاتی، آتش سوزی مهار و از انتشار آتش به سایر شناورها، جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: با حضور خودروهای آتش نشانی، شناور حادثه دیده به نزدیک اسکله انتقال و اطفای حریق انجام شد.

بامری با بیان اینکه میزان خسارت وارد شده در دست بررسی است افزود: از صیادان درخواست می‌شود الزامات ایمنی را رعایت تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین