کد خبر: ۹۳۹۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
هنوز حزب‌الله این خبر را تایید یا رد نکرده است

اسرائیل: حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ترور شد

ارتش اسرائیل مدعی ترور دبیرکل حزب الله لبنان شد.
اسرائیل: حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان ترور شد
آفتاب‌‌نیوز :

ارتش رژیم اسرائیل ادعا کرد که در بمباران روز گذشته ضاحیه جنوبی بیروت، دبیرکل حزب‌الله لبنان کشته شده است.

این ادعا در حالی است که حزب‌الله لبنان هنوز بیانیه رسمی صادر نکرده و تا آن زمان تمامی ادعاها سندیت ذاتی ندارند.

ارتش رژیم اسرائیل طی بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در حمله دیروز به ضاحیه بیروت ترور شده است.

بنا به ادعای ارتش اسرائیل، همراه با سید حسن نصرالله، علی کرکی، فرمانده بخش جنوبی حزب‌الله و تعداد دیگری از فرماندهان حزب الله نیز به شهادت رسیده‌اند.

در بیانیه ادعایی ارتش رژیم اسرائیل آمده است که هواپیماهای نیروی هوایی این رژیم، با هدایت اطلاعاتی دقیق رکن اطلاعات و موساد، مقر مرکزی حزب الله که در زیر زمین یک ساختمان در ناحیه ضاحیه در بیروت قرار دارد، را مورد حمله قرار داده است.

رژیم اسرائیل مدعی شده است که مقامات ارشد مقاومت اسلامی لبنان در مقر فرماندهی مذکور، در نشستی شرکت داشتند که این حمله صورت گرفته است.

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس 

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور جمعی از اعضای کمیسیون و با محوریت بررسی حوادث اخیر منطقه، از جمله جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت، امروز برگزار شد.

بایدن: نتانیاهو قصد توقف حملات به لبنان را ندارد

 ️پولیتیکو نوشت که بایدن در گفتگو با متحدان آمریکا گفته که بر این باور است که نتانیاهو حاضر به توقف تنش‌ها با حزب‌الله لبنان نیست. 

 ارتش اسرائیل به برج مراقبت فرودگاه بیروت اعلام کرد که هیچ هواپیمای ایرانی نباید در این فرودگاه بنشیند. یک هواپیمای ایرانی مجبور به بازگشت از لبنان شد.

 ارتش اسرائیل با انتشار عکس فرماندهان خود در زمان دستور حمله، به طور رسمی نام عملیات ترور حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان را "نظم جدید/ New Order اعلام کرد.

وب سایت اسرائیلی والا: ارتش اسرائیل از طریق هوا و دریا برای خنثی کردن تلاش‌های ایران برای تامین سلاح و تجهیزات حزب الله آماده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
1
13
چرا ادعا ؟؟؟؟
وقتیکه ادعا به واقعیت تبدیل شود دیوار اعتماد به خبرگزاری ها فرو میریزد. پس در انتخاب کلمات دقت نمایید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین