کد خبر: ۹۳۹۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷

شمخانی: خون سیدحسن نصرالله طومار اسرائیل را درهم می‌پیچد

مشاور عالی رهبری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون پاک سیدحسن نصرالله و همرزمان شهیدش، طومار رژیم صهیونیستی را درهم خواهد پیچید و ادامه‌دهندگان راهش پرچم مقاومت و پیروزی فَإِنَّ حِزْبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلْغَالِبُونَ را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز در خواهند آورد.
شمخانی: خون سیدحسن نصرالله طومار اسرائیل را درهم می‌پیچد
آفتاب‌‌نیوز :

مشاور عالی رهبری انقلاب اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.

دریابان علی شمخانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«خداوند می‌گوید: «امروز، روزی است که راستی راستگویان، به آن‌ها سود می‌بخشد؛ برای آن‌ها باغ‌هایی از بهشت است که نهر‌ها از زیر (درختان) آن می‌گذرد، و تا ابد، جاودانه در آن می‌مانند؛ هم خداوند از آن‌ها خشنود است، و هم آن‌ها از خدا خشنودند؛ این، رستگاری بزرگ است.

رهبر شجاع باصلابت و صادق حزب‌الله لبنان، سیدحسن نصرالله رضوان‌الله تعالی علیه، سرانجام به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بود وفا کرد و در راه مقدس مبارزه با شقی‌ترین دشمنان بشریت، رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی، رهایی قدس شریف و آزادی مردم مظلوم فلسطین و لبنان، جان عزیز خود را تقدیم کرد.

او حقیقتاً مصداق آیه شریفه، رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَرَضوا عَنه بود که به آرزوی دیرینه‌اش، فَوزِ عَظیم شهادت و لقاء حضرت حق جل و علا نائِل آمد. بی‌تردید خون پاک او و همرزمان شهیدش، طومار این رژیم سرپا ظلم و تباهی را درهم خواهد پیچید و ادامه‌دهندگان راهش پرچم مقاومت و پیروزی فَإِنَّ حِزْبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلْغَالِبُونَ را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز در خواهند آورد.

عاملین و مباشرین جنایات فجیعی که این روز‌ها علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین و فرماندهان مقاومت در جریان است؛ باید منتظر انتقام سخت و دردناک رزمندگان حزب‌الله و فرزندان معنوی نصرالله و جبهه متحد مقاومت باشند.

شهادت نماد عزت و مقاومت لبنان، آیت حق، سیدحسن نصرالله (ره)، را به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحنا له فداه، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، خانواده معزز ایشان و همه فرماندهان و رزمندگان مقاومت تسلیت عرض نموده، برای روح مطهرش علوّ درجات و برای همه همرزمان و خانواده داغدارش از درگاه خداوند قادر متعال، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

روحش شاد و با اجداد طاهرینش محشور باد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین