کد خبر: ۹۳۹۱۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶

طیب‌نیا: سیدحسن نصرالله از رهبران الهام‌بخش خواهد بود

مشاور عالی رئیس جمهور با انتشار پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و افزود:‌ بی شک او یکی از افتخارات جهان اسلام و از رهبران الهام بخش جبهه مقاومت در سراسر گیتی بویژه امت اسلام خواهد بود که نامش برای رزمندگان و آزادی خواهان چراغ راه می باشد.
طیب‌نیا: سیدحسن نصرالله از رهبران الهام‌بخش خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

در بخشی از پیام علی طیب‌نیا آمده است: شهادت مظلومانه سید مقاومت و اسطوره جهاد که بیش از ۴ دهه از عمر مبارکش را در راه مبارزه با رژیم نامشروع اسرائیل سپری کرد و اینک با بذل جان و جسم مطهرش به فیض شهادت نائل آمد برگی زرین بر کتاب قطور جهاد و مقاومت افزود.

وی افزود: بی شک او یکی از افتخارات جهان اسلام و از رهبران الهام بخش جبهه مقاومت در سراسر گیتی بویژه امت اسلام خواهد بود که نامش برای رزمندگان و آزادی خواهان چراغ راه می‌باشد.

طیب‌نیا تأکید کرد: شهید سید حسن نصرالله در حالی از میان ما پرگشود و به دیدار معبود شتافت که میراثی گرانسنگ از راه و رسم مبارزه و جهاد را در میان ما به یادگار گذاشت و این میراث ارزشمند او برای همه مبارزین و مجاهدین به مثابه الگویی ماندگار نورافشانی خواهد کرد.

وی افزود: این مصیبت جانسوز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه ملت‌های آزادی خواه و بویژه مردم مظلوم لبنان و فلسطین که یکی از بزرگترین حامیان خود را از دست دادند تسلیت عرض می‌نمایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین