کد خبر: ۹۳۹۱۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰

پیام رئیس سازمان انرژی اتمی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

رییس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت پیامی صادر کرد.
پیام رئیس سازمان انرژی اتمی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان
آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است: 

بسم رب الشهداء والصدیقین 

در پی حملات وحشیانه و شرورانه ستمگر زمان، رژیم غاصب صهیونیستی، محور بزرگ مقاومت در ضایعه‌ای عظیم و جبران نشدنی، مجاهد گرانقدر جناب سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان سرافراز حزب‌الله و نیز سردار عزیزمان عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از دست داد. 

شهید معزز سید حسن نصرالله، اسطوره جهاد و قهرمان پرافتخار جبهه مقاومت، در برابر جرثومه فساد رژیم صهیونی ایستاد و حیات با عزت و شرافتمندانه خویش را وقف سربلندی مسلمانان و دفع یورش ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده جهان اسلام، در راس آن‌ها رژیم صهیونیستی به کشور‌های اسلامی نمود.

امروز جبهه مقاومت آکنده از بزرگ مردانی شجاع و دلاور است که جان بر کف و مشتاقانه ادامه مسیر سید مقاومت و سایر شهدا را با صلابت به سوی آرمان‌های مقدس مسلمانان در آزادی قدس شریف و اقتدار امت اسلامی تا پیروزی نهایی پی می‌گیرند. 

یقین دارم که جبهه مقاومت و ملت مسلمان با درایت و شجاعت، همچون گذشته با پاسخ دندانشکن، ضرباتی کوبنده بر پیکر رژیم جعلی و همپیمانانش وارد می‌کنند. 

اینجانب شهادت این مجاهد پرافتخار جهان اسلام و دلاورمردان جبهه مقاومت را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، یکایک اعضای جبهه مقاومت، ملت شرافتمند لبنان و بویژه خانواده و خاندان معظم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات و ادامه راهشان را از خداوند متعال مسالت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین