کد خبر: ۹۳۹۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

واکنش مهدی کروبی در پی شهادت سیدحسن نصرالله

مهدی کروبی در پیامی نوشت: حزب‌الله و رهبر فقید آن بر أساس آموزه‌های قرانی به حمایت از ملت مظلوم فلسطین برخاستند و در این مسیر آماده  پرداخت هر هزینه‌ای بودند. شهادت در راه خدا بالاترین درجه از ایثار و جان‌فشانی‌ست و برای مبارزی همچون سیدحسن شهادت آرزویی دیرینه در جهت وصال به ساحت نورانی معبود است.
واکنش مهدی کروبی در پی شهادت سیدحسن نصرالله
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی کروبی در پی شهادت سیدحسن نصرالله، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مجاهد فی‌سبیل‌الله حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان را به همه‌ی آزادگان جهان و مسلمانان به خصوص مردم عزیز ایران و لبنان تسلیت عرض می‌کنم.  

بنیان رژیم غاصب صهیونیستی از  بدو تآسیس تاکنون برجنایت، تجاوز و نسل‌کشی فلسطینیان استوار بوده و هست. 

در یکسال گذشته رژیم جنگ طلب اسرائیل در پرتو حمایت شرم‌اور آمریکا و سکوت مجامع بین‌المللی بی‌محابا مرتکب جنایات کم نظیر جنگی در غزه علیه مردم ستم‌دیده و بی‌دفاع فلسطین شده است به‌نحوی که تاکنون جان بیش از ۴۰ هزار زن و کودک مظلوم را ستانده است.

حزب‌الله و رهبر فقید آن بر أساس آموزه‌های قرانی به حمایت از ملت مظلوم فلسطین برخاستند و در این مسیر آماده  پرداخت هر هزینه‌ای بودند. شهادت در راه خدا بالاترین درجه از ایثار و جان‌فشانی‌ست و برای مبارزی همچون سیدحسن شهادت آرزویی دیرینه در جهت وصال به ساحت نورانی معبود است. 

مقاومت واکنشی‌ست در قبال اشغال، ظلم، جنایت و بی‌عدالتی و صدالبته در هرکجای این کره خاکی ظلم و جنایت و بی‌عدالتی صورت گیرد، مقاومت و ایستادگی هم شکل خواهد گرفت. ارزش‌های اخلاقی، انسانی و دینی‌ به ما می‌آموزد که همواره در مقابل ظلم و ظالم و یاور مظلوم باشیم. 

از خداوند متعال برای آن مجاهد شهید و یارانش و دیگر شهدای این روزهای لبنان علو درجات را  مسئلت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین