کد خبر: ۹۳۹۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱

شباهت جالب گاریدو و اوسمار در پرسپولیس!

گاریدو و اوسمار سرمربی سابق پرسپولیس شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند.
شباهت جالب گاریدو و اوسمار در پرسپولیس!
آفتاب‌‌نیوز :

خوان کارلوس گاریدو بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس خیلی مورد استقبال هواداران این تیم قرار نگرفت. خیلی از پرسپولیسی‌ها به دنبال مربی با رزومه‌ای قوی‌تر بودند و گاریدو را گزینه مناسبی برای پرسپولیس نمی‌دانستند. گاریدو کارش را در پرسپولیس با دو تساوی آغاز کرد و عده‌ای از همان ابتدا شروع به انتقاد از او کردند.

با این حال گاریدو در چند بازی اخیر نشان داد مربی خوبی است و انتقاد‌ها از او بی مورد بود. اوج کار گاریدو در دربی بود که بدون فوق ستاره ازبکستانی خود و همچنین با خط زدن صادقی و سلمانی به مصاف استقلال رفت و موفق شد اولین دربی خود در فوتبال ایران را با برد پشت سر بگذارد.

نکنه جالب شباهت عجیب گاریدو و اوسمار است. اوسمار در اوج انتقادات و بدون حمایت هواداران سرمربی پرسپولیس شد و حتی کارش را با باخت شروع کرد. اوسمار از هر سمتی تحت فشار بود، ولی توانست بهترین نتایج را بگیرد و پرسپولیس را به قهرمانی برساند. حالا گاریدو هم شرایطی مثل اوسمار دارد و بعد از پشت سر گذاشتن روز‌های سخت، حالا به مرد محبوب پرسپولیسی‌ها تبدیل شده و امیدوار است با حمایت هواداران پرسپولیس را به سمت قهرمانی ببرد و جام بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین