پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۹۳۹۳۲۵
۱۷:۲۱
۱۴۰۳/۰۷/۰۸

استقلال با سیستم ۳ دفاعه برابر السد!

استقلال با سیستم ۳ دفاعه برابر السد!
سرمربی استقلال علاقه‌ای به تغییر سیستمش در فاز دفاعی ندارد.
۱۷:۲۱
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
به گزارش آفتاب نیوز،

جواد نکونام فصل را با دفاع خطی شروع کرد، اما چند بازی است که مثل فصل گذشته به سیستم ۲-۵-۳ روی آورده است و با ۳ دفاع وسط بازی می‌کند.

انتخاب این سیستم هم شرایط دفاعی استقلال را بهتر نکرده است و این تیم در طول ۵ بازی که از شروع لیگ برتر می‌گذرد ۷ گل دریافت کرده است و یک بازی هم دروازه اش را بسته نگه نداشته است.

با این حال طبق شنیده‌ها نکونام تصمیمی برای تغییر سیستم ندارد و قصد دارد در بازی با السد در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا ازسیستم ۳ دفاعه استفاده کند.

روزبه چشمی در بازی با پرسپولیس محروم بود، اما در این بازی به ترکیب برخواهد گشت و ممکن است محمدحسین مرادمند هم به ترکیب اضافه شود.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
استقلال
ارسال پیام
captcha