کد خبر: ۹۳۹۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

تعویض‌های طلایی گاریدو عصای دست پرسپولیس

گاریدو در ۵ بازی که در لیگ برتر پشت سر گذاشته تعویض‌های خوبی را انجام داده است.
تعویض‌های طلایی گاریدو عصای دست پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

تعویض خوب برای هر مربی یک هنر است. مربیان بزرگ فوتبال در زمان درست بازیکنان را جا به جا کرده و با جا به جایی و تعویض نفرات می‌توانند شرایط بازی را به طور کامل عوض کنند. برای این امر بیش از هر چیزی یک مربی باید بازیخوان خوبی باشد و به نظر می‌رسد گاریدو در پرسپولیس نشان داده که بازیخوان بسیار خوبی است. برای اثبات این ادعا کافی است بازی‌های این فصل پرسپولیس را مرور کنیم تا مشخص شود عملکرد نفرات تعویضی چگونه بوده است. به هرحال نباید از این واقعیت گذشت که یکی از دلایل موفقیت نسبی مرد اسپانیایی تا همی جای کار، تعویض‌های به موقع او بوده است.

گاریدو خلاف یحیی گل محمدی نه تمایلی برای تعویض‌های مشخص و از پیش تعیین شده از دقیقه ۷۰ به بعد دارد و نه مثل اوسمار ویرا برای جا به جایی بازیکنانش تعارف می‌کند.

گاریدو برای جا به جایی نفراتش به ساعت و دقیقه بازی نگاه نمی‌کند و متر و معیار او برای جا به جایی بازیکنان عملکرد آن‌ها است. او به محض این که متوجه می‌شود تیمش نیاز به تغییر دارد، جا به جایی هایش را انجام می‌دهد.

مرور بازی‌های پرسپولیس نشان می‌دهد پرسپولیس نیمی از گل‌های خود را با اثر مستقیم بازیکنان تعویضی وارد دروازه حریفان کرده تا مشخص شود که این سرمربی اسپانیایی، در انجام تعویض‌های طلایی هم تبحر زیادی دارد.

مرور اثربخشی تعویض‌های گاریدو در لیگ برتر

هفته دوم

سینا اسدبیگی (۷۰- سعید صادقی)؛ پاس گل صادقی در دقیقه ۷۹

هفته سوم

علی علیپور (۸۰ – عیسی آل کثیر)؛ پاس گل در دقیقه ۸۳

هفته ششم

فرشاد احمدزاده (۸۴ – سعید مهری)؛ گرفتن پنالتی در دقیقه ۹۲

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین