کد خبر: ۹۳۹۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸

فیلم/مصاحبه دیده نشده از سردار شهید عباس نیلفروشان

سردار عباس نیلفروشان روز جمعه در حمله رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت به شهادت رسید. ویدئویی از مصاحبه وی در دوران دفاع مقدس را مشاهده کنید: Play Video کد ویدیودانلود فیلم اصلی شهید نیلفروشان متولد سال ۱۳۴۵ در اصفهان؛ در سن ۱۴ سالگی به‌عنوان بسیجی داوطلب به جبهه‌های غرب و سپس جنوب ایران رفت و در طول هشت سال دفاع مقدس در لشکر ۱۴ امام حسین و لشکر هشت زرهی نجف اشرف در مسئولیت‌های مختلف نقش ایفا کرده است. معاون عملیات نیروی زمینی سپاه، فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین (ع)، معاون اجرایی سپاه و جانشینی معاونت عملیات سپاه در زمان تصدی سرتیپ شهید محمدرضا زاهدی از جمله مهم‌ترین سوابق نظامی این سردار شهید است. شهید نیلفروشان همچنین سابقه حضور در لبنان و سوریه را در کارنامه خود دارد و از پیشگامان محور مقاومت بود که در هماهنگی نیرو‌های مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی نقش محوری داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار عباس نیلفروشان روز جمعه در حمله رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت به شهادت رسید. ویدئویی از مصاحبه وی در دوران دفاع مقدس را مشاهده کنید:

شهید نیلفروشان متولد سال ۱۳۴۵ در اصفهان؛ در سن ۱۴ سالگی به‌عنوان بسیجی داوطلب به جبهه‌های غرب و سپس جنوب ایران رفت و در طول هشت سال دفاع مقدس در لشکر ۱۴ امام حسین و لشکر هشت زرهی نجف اشرف در مسئولیت‌های مختلف نقش ایفا کرده است.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه، فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین(ع)، معاون اجرایی سپاه و جانشینی معاونت عملیات سپاه در زمان تصدی سرتیپ شهید محمدرضا زاهدی از جمله مهم‌ترین سوابق نظامی این سردار شهید است.

شهید نیلفروشان همچنین سابقه حضور در لبنان و سوریه را در کارنامه خود دارد و از پیشگامان محور مقاومت بود که در هماهنگی نیروهای مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی نقش محوری داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما