کد خبر: ۹۳۹۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
نبویان:

آنچه در غزه اتفاق افتاد ممکن است در ایران بیفتد

«اگر قطعنامه‌ای قرار باشد علیه جبهه مقاومت در شورای امنیت تصویب شود، بودن چین و روسیه می‌تواند به کمک محور مقاومت بیاید. امروز با وزیر بهداشت در خصوص کمک‌های پزشکی و بهداشتی به مردم لبنان دیدار خواهیم داشت. کشور‌های مختلف برای کمک به لبنان اعلام آمادگی کردند و حشدالشعبی اعلام کرده که می‌خواهد برای کمک به لبنان نیروی انسانی بفرستد. ما باید کمک کنیم این مساله محقق شود. از سوریه هم امکان دارد برای کمک به مردم لبنان نیرو‌های نظامی بروند.»
آنچه در غزه اتفاق افتاد ممکن است در ایران بیفتد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام نبویان، رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری اعلام کرد که ترور برای ملت ایران سنگین است، اما برای رژیم صهیونیستی به عنوان یک پیروزی تلقی نمی‌شود. وی همچنین به مسائل مختلف پیرامون رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی اشاره کرد. 

به گزارش دانشجو، حجت‌الاسلام نبویان در نشست خبری خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: «کار رژیم صهیونیستی جنایت هست و هیچ خط قرمزی ندارد.» او تصریح کرد که این رژیم غاصب قبلاً ۳ میلیون گردشگر داشت، اما اکنون این تعداد به صفر رسیده است و روزانه نزدیک ۳۰۰ میلیون دلار هزینه جنگ رژیم صهیونیستی است. همچنین او افزود: «رژیم صهیونیستی با شکست در میدان فاز خود را تغییر داده و به سراغ ترور آمده است.» 

وی در ادامه با اشاره به وعده الهی درباره شکست‌ناپذیری حزب‌الله و حماس، بیان کرد: «پیروزی در برابر ظالمان سنت الهی هست و در قرآن آمده است. راه شکست دشمنان ایستادگی و مقاومت است.» 

حجت‌الاسلام نبویان همچنین به امکان واردات کالاهای تحریمی از کشورهای مقاومت اشاره کرد و گفت: «اگر قطعنامه‌ای قرار باشد علیه جبهه مقاومت در شورای امنیت تصویب شود، بودن چین و روسیه می‌تواند به کمک محور مقاومت بیاید.»

وی همچنین اعلام کرد: «امروز با وزیر بهداشت در خصوص کمک‌های پزشکی و بهداشتی به مردم لبنان دیدار خواهیم داشت.» او افزود: «کشورهای مختلف برای کمک به لبنان اعلام آمادگی کردند و حشدالشعبی اعلام کرده که می‌خواهد برای کمک به لبنان نیروی انسانی بفرستد. ما باید کمک کنیم این مساله محقق شود. از سوریه هم امکان دارد برای کمک به مردم لبنان نیروهای نظامی بروند.» 

حجت‌الاسلام نبویان با تأکید بر ضرورت تقویت بازوان مقاومت، خاطرنشان کرد: «اگر بازوان خود را تقویت نکنیم، آنچه در غزه اتفاق افتاد ممکن است در ایران بیفتد. عقل حکم می‌کند ابتدا آسیب‌ها را کم کنیم و روشی باید انتخاب شود تا کمترین آسیب را دید.» 

وی در ادامه گفت: «پاسخ به صهیونیست‌ها قطعی است و باید تبیین اساسی شود که هزینه‌های سازش چقدر است و هزینه‌های مقاومت چقدر است.» 

در پایان، حجت‌الاسلام نبویان با اشاره به عزم ملت ایران در حمایت از مظلومان، تأکید کرد: «ملت ایران با افتخار مدافع مظلومان جهان است و هیچ وقت کوتاه نمی‌آییم. اینکه اگر جواب صهیونیست‌ها را می‌دادیم آسیب‌های ما کمتر بود حرف درستی است. ملت ایران تا زنده است آسیب هم دارد، ولی باید مدیریت کنیم آسیب‌ها را کمتر کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین