کد خبر: ۹۳۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۳
دبیر کل جامعه زینب اعلام کرد

مریم بهروزی: قلع و قمع رقیب درست نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: دبیر‌كل جامعه زینب گفت: اینكه در یک انتخابات افرادی یا احزابی از یك كاندیدا حمایت كنند و بالاخره یكی از رقبا به قدرت برسند و طرف رقیب هركسی كه باشد قلع و قمع شود،درست نیست‌.

مریم بهروزی در مورد اینكه آیا پرداخت هزینه‌های فعالیت سیاسی به نفع كشور است یا خیر اظهار داشت: یكی از نشانه‌های آزادی سیاسی در نظام مردم سالاری دینی این است كه فضای سیاسی برای فعالیت اندیشمندان سیاسی و گروه‌ها و صاحب نظران باز باشد و كسی از اظهار‌نظر سیاسی رعب و وحشت نداشته باشد.

وی با تاكید بر اینكه صاحب نظران و فعالان سیاسی باید آنچه را می‌اندیشند تا جائی كه قانون اجازه می‌دهد بتوانند مطرح كنند، تصریح كرد: براساس قوانین كشور فعالیت احزاب و داشتن نشریه از سوی آنان تابع مقررات خاص خود است.

دبیر‌كل جامعه زینب درعین‌حال گفت: اینكه در یك انتخابات افرادی یا احزابی از یك كاندیدا حمایت كنند و بالاخره یكی از رقبا به قدرت برسند و طرف رقیب هركسی كه باشد قلع و قمع شود،درست نیست.

وی در توضیح این گفته خود تصریح كرد :مثلا با روی كار آمدن آقای خاتمی هزار پست مدیریتی و مسولان نهادها عوض شدند، البته در دوران بعد و رئیس‌جمهور فعلی هم این اتفاق افتاد و اگر كسانی از رئیس جمهور منتخب حمایت نكردند دچار خسارت ومجبور به پرداخت هزینه‌های سیاسی شدند كه نباید این گونه باشد.

بهروزی تاكید كرد : وقتی كسی در كشور به قدرت می‌رسد، نباید با نگاه خصمانه با طرف مقابلش برخورد كند كه این مسئله بسیار بد و مطابق شئونات اسلامی نیست، پس از انتخابات باید رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل شود تا كسی مجبور به پرداخت هزینه‌های غیرضروری نباشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین