کد خبر: ۹۳۹۸۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

کوثری: حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی یک مرحله از اقدام ایران علیه اسرائیل بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تنها یک مرحله از اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی بود.
کوثری: حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی یک مرحله از اقدام ایران علیه اسرائیل بود
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل کوثری سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با اشاره به حمله موشکی سپاه به تل‌آویو و حیفا گفت: حمله موشکی امشب سپاه به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا تنها یک مرحله از اقدامات جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی است.

وی اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند و در واکنش به حمله موشکی سپاه شرارت‌های خود ادامه دهد با پاسخ کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

کوثری افزود: رژیم صهیونیستی بداند که جمهوری اسلامی ایران آمادگی انجام عملیات‌های به مراتب سنگین‌تر از حمله موشکی امروز را ارد و حملات بعدی سنگین‌تر خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: صیهیونیست‌ها باید بدانند که اگر به حمله موشکی سپاه پاسخ دهند باید جنازه نتانیاهو و همراهانش را از تل‌آویو جمع کنند.

وی اظهار داشت: حمله موشکی امروز سپاه به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا شادمانی مردم لبنان و فلسطین و همه آزادگان را به همراه داشت.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با صد‌ها موشک تل‌آویو پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا را مورد هدف قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین