کد خبر: ۹۳۹۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸

واشنگتن پست: یک مقام آمریکایی از دفاع واشنگتن از اسرائیل خبرداد

یک مقام دفاعی آمریکا روز سه شنبه آشکارا اعتراف کرد که نیروهای این کشور در منطقه به صورت فعال از رژیم صهیونیستی دفاع می کنند.
واشنگتن پست: یک مقام آمریکایی از دفاع واشنگتن از اسرائیل خبرداد
آفتاب‌‌نیوز :

این مقام دفاعی آمریکا که نامی از او فاش نشده است افزود: نیرو‌های آمریکایی فعالانه در برابر «موشک‌های پرتاب شده از سوی ایران که اسرائیل را هدف قرار می‌دهند» دفاع می‌کنند.

این مقام افزود: نیرو‌های ما برای ارائه پشتیبانی دفاعی بیشتر و محافظت از نیرو‌های آمریکایی در منطقه مستقر هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

خاطر نشان می‌سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

اخطار داده می‌شود چناچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس در غزه، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیما‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین