کد خبر: ۹۳۹۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

سرمربی جدید استقلال: باشگاه سرمربی بزرگ خارجی می‌خواهد

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید و موقت استقلال می‌گوید باشگاه در پی انتخاب یک سرمربی بزرگ خارجی است.
سرمربی جدید استقلال: باشگاه سرمربی بزرگ خارجی می‌خواهد
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال سرانجام سه‌شنبه شب تصمیم گرفت که با جواد نکونام قطع همکاری کند و به صورت موقت هدایت آبی‌پوشان را به سهراب بختیاری‌زاده مدافع پیشین این تیم بسپارد.

سهراب بختیاری‌زاده درباره جلسه‌ای که در باشگاه استقلال برگزار شده در گفتگو با ورزش سه اظهار داشت: در جلسه‌ای که امروز در باشگاه داشتیم، تصمیم بر این شد که در بازی با هوادار روی نیمکت بنشینم و شرایط فنی تیم را زیر نظر داشته باشم. در اینجا لازم می‌دانم ضمن کسب اجازه از تمام پیشکسوتان و بزرگان باشگاه استقلال، به عنوان یک هوادار همیشگی از اعتماد مدیران باشگاه تشکر کنم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: سیاست باشگاه استقلال انتخاب یک سرمربی بزرگ خارجی است و این اتفاق قطعا رخ خواهد داد، اما ممکن است بهترین انتخاب کمی زمان ببرد. چراکه قرار است حتما بهترین تصمیم برای تیم گرفته بشود و من هم سعی می‌کنم در این زمینه اگر کمکی از دستم بربیاید به آقای شهریاری و سایر اعضای باشگاه انجام بدهم. ادامه کارم بعد از حضور مربی خارجی بستگی به نظر باشگاه و سرمربی آینده تیم دارد. اگر آن‌ها بخواهند به کارم ادامه خواهم داد و اگرنه فعالیتم در استقلال به پایان خواهد رسید.

مدافع پیشین آبی‌پوشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: رقابت چه در لیگ و چه در لیگ نخبگان ادامه دارد و امیدوارم با کار‌های خوبی که قرار است انجام بشود، استقلال به مرز مدنظر و مورد انتظار هواداران عزیز این باشگاه بزرگ بازگردد و غیر از این هم نخواهد بود. به هر حال شاید اتفاقاتی در زمان ابتدای فصل رخ داده باشد و شاید نکاتی وجود داشته باشد که همه آن‌ها قابل ذکر نباشد و هر یک از طرفین برای خود دفاعی داشته باشند. به هر صورت باید گذشته را پشت سر بگذاریم و خودمان را آماده دوره تازه‌ای در باشگاه بکنیم که امیدوارم این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین