کد خبر: ۹۳۹۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

هندی بازی در طوبی، سختی زدن سیلی به پرویز و بازگشت هانیه توسلی

سریال «طوبی» رو به پایان است و همچنان از برخی ایرادات روایی رنج می‌برد.
هندی بازی در طوبی، سختی زدن سیلی به پرویز و بازگشت هانیه توسلی
آفتاب‌‌نیوز :

سریال «طوبی» رو به پایان است و همچنان از برخی ایرادات روایی رنج می‌برد. مثلا در قسمت چهل و هفتم شاهد یک هندی‌بازی تمام‌عیار بودیم. طوبی خانم و خواهرش پریزاد بالاخره با سقوط صدام، نجات یافتند و به ایران آمدند. پسر طوبی یعنی مصطفی حالا جوانی برومند است که قرار‌های پنهانی او مادر را دچار شک کرده.

او پی ماجرا را گرفت و متوجه شد مصطفی عاشق یک دختر شده که در کافه مشغول کار است. طوبی چند بار به کافه رفت و از قضا این مکان، همان جایی است که روزگاری قنادی پدر مرحومش بوده! در نهایت با دختر همکلام شد و خیلی زود پی می‌برد او فرزند نسیم، شریک سال‌های دور پدرش در قنادی است؛ یعنی کسی که عامل همه گرفتاری‌های خانواده طوبی و حتی مرگ پدر شد. نویسنده و کارگردان سریال «طوبی» هندی‌بازی را به نهایت رساندند!

دو: خبر بازگشت هانیه توسلی به دنیای بازیگری، ابعاد مختلفی پیدا کرده. گفته می‌شود او گزینه سریال رامتین لوافی، محصول پلتفرم جدید استارنت بوده است. حتی شنیده شده که امیر آقایی، صابر ابر و پدرام شریفی با این سریال قرارداد امضا کرده‌اند؛ اما فعلا این اتفاق توسط توسلی رخ نداده. هفته پیش وکیل او اعلام کرد هنوز موکلش اجازه بازی در پروژه‌ای را ندارد؛ ولی یک رسانه دست به تکذیب زده.

در این میان شایعه رقم دستمزد بالا، به عنوان دلیل شکل نگرفتن همکاری هانیه توسلی با سریال لوافی هم مطرح شد که، چون امکان صحت سنجی نیست، از بیان میزان مبلغ معذوریم. فعلا این سوالات، بی‌پاسخ هستند: خود توسلی بر عزم قبلی‌اش مانده یا هنوز مشکل ممنوع‌الکاری او حل نشده؟ اصلا فیلمنامه سریال را دوست نداشته، یا واقعا بحث دستمزد مطرح بوده... امیدواریم به‌زودی شاهد ادامه فعالیت هانیه توسلی در عرصه بازیگری باشیم.

سه: یلدا قشقایی، بازیگر نقش همسه در سریال «طوبی» درباره سکانس سیلی زدن به شیث (پرویز فلاحی‌پور) گفته: «حدود نیم ساعت درگیر بودم که چطوری سیلی بزنم. چون من رویم نمی‌شد این کار را انجام بدهم. آقای سلطانی از من پرسید تا حالا کشیده نزدی؟ گفتم به خدا نه.»

او در مصاحبه با ایرنا همچنین گفته: «من سیلی را تکنیکی زدم و ادایش را درآوردم. چون افکت خوبی رویش گذاشته‌اند واقعی به نظر می‌رسد. دست من با فاصله بسیار کمی از صورت آقای فلاحی‌پور رد شد و ایشان صورتش را چرخاند. شاید اگر بازیگر دیگری بود کشیده را خورده بود. روز بعد از پخش چند نفر با من تماس گرفتند که چرا صحنه سیلی زدن در بازپخش حذف شده.» این بازیگر درباره شخصیت همسه هم گفته: «او با یک غرور شروع کرد و آخر سریال به خفتی رسید که دلم به حالش سوخت.»

منبع: هفت صبح

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین