کد خبر: ۹۴۰۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸

پدرم باعث شد در ۱۱ سالگی معتاد شوم

تا جایی که یادم هست پدرم اعتیاد داشت و در حال مصرف موادمخدر بود. همین موضوع هم باعث شد مادرم طلاق بگیرد و برود و من بمانم و پدرم که به راحتی جلوی چشمانم موادمخدر مصرف می کرد و با صدای بلند می خندید.
پدرم باعث شد در ۱۱ سالگی معتاد شوم
آفتاب‌‌نیوز :

«ن_ی» ۱۴ سال بیشتر ندارد، اما حدود سه سال است که آلوده به مصرف ماده مخدر شیشه شده است. اعتیادی که میراث شوم پدرش بوده و فرصت تحصیل را از وی به یغما برده است.

این مددجوی نوجوان درباره داستان زندگی خود می‌گوید: ۹ سالم بود که مادرم برای همیشه رفت. من ماندم و پدرم که اعتیادش به قدری شدید بود که از ترس دستگیر شدن، دیگر نمی‌توانست برای خرید مواد به بیرون از خانه برود و من مجبور بودم هر روز در راه برگشت از مدرسه به خانه برایش موادمخدر تهیه کنم.

وی ادامه می‌دهد: روز‌ها به سرعت می‌گذشت و کیف مدرسه من تبدیل به مخفیگاه موادمخدر پدرم شده بود. خیلی وقت‌ها وقتی در حال استعمال بود دود مواد را به سمت صورتم فوت می‌کرد و می‌خندید.

این نوجوان مددجو افزود: یک روز بعد از اینکه از مدرسه به خانه آمدم، پدرم خانه نبود و من هم پنهانی شروع به مصرف کردم و از همان روز که تقریبا ده سالم بود، مصرف موادمخدر را شروع کردم.

این مددجوی کم سن و سال که متاسفانه سه سال است به خاطر آلودگی به موادمخدر درس و مدرسه را ترک کرده است، یک روز در حین مصرف مواد در یکی از معابر شهر تهران از سوی مددکاران حامی شهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی رصد و ساماندهی و به مرکز آموزشی و درمانی یاورشهر ۲ ویژه افراد منع پذیرش زیر ۲۵ سال منتقل می‌شود.

«ن_ی» این روز‌ها در حال ترک است و دوباره می‌خواهد درس خواندن را شروع کند و آرزو دارد روزی معلم شود تا نگذارد هیچ دانش آموزی به سمت مصرف موادمخدر برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین