کد خبر: ۹۴۰۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

ادعای رسانه عبری: اسرائیل در حال برنامه‌ریزی برای انجام حمله در عراق است

ارتش اسرائیل روز گذشته (جمعه) اعلام کرد: در پی پرتاب پهپاد از عراق به شمال جولان اشغالی دو سرباز کشته و ۲۳ تن دیگر نیز زخمی شدند. یک پهپاد دیگر که به سمت همین منطقه شلیک شده بود، رهگیری شد و منهدم شد.
ادعای رسانه عبری: اسرائیل در حال برنامه‌ریزی برای انجام حمله در عراق است
آفتاب‌‌نیوز :

سایت عبری «وای نت» وابسته به روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت امروز گزارش داد که اسرائیل پس از کشته شدن دو سرباز و زخمی شدن شماری دیگر در جریان پرتاب یک پهپاد از عراق به جولان اشغالی، در حال برنامه ریزی برای اقدام علیه گروههای مسلح در عراق است. 

به گزارش شفقنا، سایت عربی راشا تودی به نقل از این رسانه اسرائیلی نوشت که این نخستین بار است که عملیات پرتاب پهپاد از عراق منجر به کشته شدن شماری از نیروهای اسرائیلی می‌شود. به عنوان مقایسه، زمانی که شلیک موشک از یمن منجر به کشته شدن یک اسرائیلی شد، ارتش اسرائیل به بندر الحدیده یمن حمله کرد. 

سایت وای نت از قول مقاماتی در اسرائیل اورده است: «در حال بررسی اقدام مناسب برای در عراق هستیم و کاری خواهیم کرد.» این مقامات افزودند: «روشن است که ایران در همه جبهه‌های ممکن فعال است و ما باید برای غافلگیری‌های بیشتر آماده باشیم.» 

این در حالی است که ارتش اسرائیل روز گذشته (جمعه) اعلام کرد: در پی پرتاب پهپاد از عراق به شمال جولان اشغالی دو سرباز کشته و ۲۳ تن دیگر نیز زخمی شدند.

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز به تایید این خبر اورد: یک پهپاد دیگر که به سمت همین منطقه شلیک شده بود، رهگیری شد و منهدم شد. 

مقاومت اسلامی عراق نیز پیش از آن از حمله به سه هدف اسرائیلی خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین