کد خبر: ۹۴۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۵
در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد ماهشهر

جاسبی: از وقف اموال دانشگاه آزاد هدف سیاسی نداشتیم

چه باشم، چه نباشم دانشگاه آزاد ماندنی است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با دفاع از وقف اموال دانشگاه آزاد گفت: از دانشگاه آزاد یك ریال سهم نیز ندارم و چه باشم چه نباشم دانشگاه آزاد ماندنی است. 

عبدالله جاسبی چهارشنبه شب در جمع كاركنان و اساتید دانشگاه آزاد واحد ماهشهر اظهار داشت: از وقف اموال دانشگاه دو هدف داشتیم كه نخستین هدف‌مان این بود كه دانشگاه آزاد در طول تاریخ و در آینده‌های دور مصون و محفوظ بماند و هیچ فردی نتواند آن را از مسیرش خارج كند و اموالش را به خطر بیاندازد و فقط برای آموزش عالی استفاده شود. 

وی افزود: دومین هدف نیز این بود كه اعتماد بیشتر مردم را جلب كنیم زیرا با وجود این كه حتی یك ریال نیز سهم از دانشگاه ندارم و همه درآمدها در خود دانشگاه و برای دانشجویان هزینه می‌شود اما كسانی وجود دارند كه شیطنت می‌كنند و جمله‌ای می‌گویند و اذهان را خراب می‌كنند. 

وی تصریح كرد: به هیچ وجه از وقف اموال دانشگاه هدف سیاسی نداشتیم، اما بعضی‌ها به غلط تفسیر می‌كردند كه هدف ما از این كار سیاسی بوده است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ما در حقیقت با وقف اموال دانشگاه آزاد خواستیم كه یك حفاظت حقوقی، شرعی و انسانی و مدیریتی را برای این دانشگاه در طول اعصار و قرون آینده ایجاد كنیم.
جاسبی اظهار داشت: برای جلوگیری از انجام كار غیر شرعی و خلاف قانون حدود دو سال تحقیق و بررسی كردیم و نظر فقها را گرفتیم و در نهایت نیز نظر مقام معظم رهبری را جویا شدیم. 

وی افزود: مقام معظم رهبری از نظر فقهی اعلام كردند كه با وجود این كه مالك اموال نیستیم اما از آنجایی كه حق مالكانه داریم می‌توانیم اموال دانشگاه را وقف كنیم. 

وی اضافه كرد: ما نیز بر اساس و با استناد به این دیدگاه فقهی اموال دانشگاه را وقف كردیم و صیغه آن را نیز جاری كرده و سند مادر را نیز به ثبت رساندیم و در حال تلاش برای ثبت سندهای دیگر هستیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این كار، كار بسیار بزرگی است كه صورت گرفته و اكنون دانشگاه به بخشی از تاریخ انقلاب تبدیل شده و ماندگار خواهد بود. 

جاسبی خاطرنشان كرد: چه من باشم و چه دیگری، این دانشگاه ماندنی است و این افتخار نصیب من شده كه خدماتم امروز به نتیجه رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
0
0
یعنی مسیر دانشگاه آزاد تا الان درست بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما که 4 سال بدبخت شدیم ، بقیه رو نمی دونم !!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین