کد خبر: ۹۴۰۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

درخواست کریستیانو رونالدو از مدیران النصر برای خرید ستاره منچسترسیتی

کوین دی بروینه، هافبک بلژیکی منچسترسیتی که تابستان امسال مورد توجه چند تیم عربستانی قرار گرفته، حالا بار دیگر مدیران النصر به درخواست کریستیانو رونالدو شرایط جذب او را مورد بررسی قرار دادند.
درخواست کریستیانو رونالدو از مدیران النصر برای خرید ستاره منچسترسیتی
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بازیکنانی که باشگاه‌های عربستانی شرایط به خدمت گرفتنش را زیر نظر داشتند، کوین دی بروینه بود. ستاره بلژیکی منچسترسیتی که از مرز ۳۰ سالگی عبور کرده و احتمالا سال‌های آخر حضورش در منچسترسیتی را سپری می‌کند. او این فرصت را داشت تا تابستان امسال به لیگ عربستان برود، اما تصمیم گرفت یک فصل دیگر در جمع سیتیزن‌ها بماند.

با این حال مدیران منچسترسیتی همچنان پیگیر جذب یک بازیکن برای جانشینی دی بروینه هستند. با این‌که فیل فودن پیش از این نشان داد که می‌تواند جای خالی ستاره بلژیکی را پر کند، اما باز هم سران باشگاه انگلیسی چند بازیکن جوان و بااستعداد را برای جایگزینی دی بروینه زیر نظر دارند. جمال موسیالا، فلوریان ویرتز و ژاوی سیمونز از اصلی‌ترین گزینه‌های منچسترسیتی برای تقویت این پست هستند.

اگر منچسترسیتی موفق به خرید یک بازیکن از بین آن‌ها شود، احتمالا با جدایی دی بروینه موافقت می‌کند. به نقل از نشریه میرر، کریستیانو رونالدو از مدیران باشگاه النصر خواسته است تا برای تقویت این تیم کوین دی بروینه را به خدمت بگیرند. فوق ستاره پرتغالی عقیده دارد که النصر با حضور دی بروینه تبدیل به قدرتمندترین تیم فوتبال عربستان می‌شود.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین