کد خبر: ۹۴۰۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲

فقر گلزنی در خط حمله پرسپولیس؛ گاریدو و مثلث بی‌خطرها!

اوضاع خط حمله پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم اصلا جالب نیست و فقر گلزنی مهاجمین این تیم کاملا محسوس است.
فقر گلزنی در خط حمله پرسپولیس؛ گاریدو و مثلث بی‌خطرها!
آفتاب‌‌نیوز :

قرمز‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی برای تقویت خط حمله تیم‌شان به سراغ جذب یک چهره نام‌آشنا رفتند و با علی علیپور در قامت برترین گلزن پرسپولیس در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر و مسابقات آسیایی به توافق رسیدند. به نظر می‌رسید که با بازگشت علیپور به جمع قرمزها، پرسپولیسی‌ها در فاز تهاجمی شروع خوبی در فصل جدید داشته باشند، اما با وجود آنکه گاریدو اعتماد قابل‌توجهی به علی علیپور داشته، او نتوانسته در قامت یک گلزن ظاهر شود.

از طرفی عیسی آل کثیر هم مورد اعتماد سرمربی اسپانیایی نیست و این بازیکن در جمع پرسپولیسی‌ها تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده است. نام عیسی در لیست بازی با چادرملو اردکان هم دیده نمی‌شد تا گاریدو به این شکل نشان دهد از عملکرد فعلی بازیکن خود به هیچ‌وجه رضایت ندارد. لوکاس ژوائو هم در چند بازی اخیر پرسپولیس آنطور که باید و شاید تغذیه نشده و عدم گلزنی این بازیکن از ناتوانی او در این امر نشات نمی‌گیرد. 

سه مهاجم پرسپولیس با گذشت ۷ هفته از لیگ برتر و دو بازی آسیایی، مجموعا یک گل به‌ثمر رسانده‌اند که آن هم از سوی علی علیپور در بازی با آلومینیوم اراک ثبت شده است. قرمز‌ها درحالی در هفته هفتم لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان قرار گرفتند که برای صدرنشینی به سه امتیاز این مسابقه حساس نیاز داشتند. خوان کارلوس گاریدو امید داشت مهاجمان تیمش در این دیدار برای او گلزنی کنند تا به سادگی برنده از زمین خارج شوند، اما این اتفاق رخ نداد و قرمز‌ها به سختی و با گل دقایق پایانی گیورگی گولسیانی که یک مدافع است به برتری رسیدند.

مشخص است اوضاع خط حمله پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم اصلا خوب نیست و کار قرمز‌ها در این پست مهم گره خورده است. باتوجه به قدرتمند بودن رقبای آسیایی، گاریدو به درخشش مهاجمان خود نیاز دارد و اگر شرایط فعلی تغییر نکند، نباید به صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ نخبگان آسیا امیدوار بود.

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین