کد خبر: ۹۴۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۰

عضو موتلفه: منشا فتنه جريان بني صدر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرويس سياسی: محمد خرسند یك عضو شورای عالی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به وقایع پس از انتخابات گفت: ‌كسانی كه جریان‌ ‌بعد از انتخابات را به پا كردند، سر‌منشأ آنها همان جریان بنی‌صدر است كه ولایت فقیه را باور نكرده و آن را تفسیر به ر‌أی كردند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند با اشاره به نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خیانت‌های بنی‌صدر علیه انقلاب اظهار داشت: در اوایل انقلاب با توجه به اینكه هنوز جریان‌های نفاق و انتقادی كاملا مشخص نشده بودند، در دوره اول انتخابات ریاست جمهوری چهره‌های مختلفی شركت كردند و در جریانات سیاسی آن زمان حضور داشتند. 

وی با بیان اینكه در نهایت بنی‌صدر پست ریاست جمهوری را به دست گرفت، افزود: بنی‌صدر به عنوان رئیس جمهور رای آورد اما او از همان ابتدا همراه امام خمینی(ره) نبود و با دستگاه‌های جاسوسی آمریكا و غرب ارتباط داشت. 

عضو شورای عالی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در فرصتی كه امام در پاریس بود، بنی‌صدر خود را به اطرافیان امام خمینی(ره) نزدیك كرد و از همان ابتدای انقلاب می‌خواست روحانیت را كنار بزند و آنها را به عنوان چماقداران وابسته معرفی می‌كرد. 

حجت‌الاسلام خرسند با بیان اینكه امام شخصیت بنی‌صدر را می‌شناختند، عنوان داشت: امام بنی‌صدر را می‌شناختند اما نمی‌خواستند كه نظر خود را به مردم تحمیل كنند و عقیده ایشان این بود كه مردم خودشان متوجه این موضوع شوند. 

وی افزود: بنی‌صدر مهره تربیت شده‌ای بود كه در غرب تربیت یافته بود و به دلیل عملكردی كه داشت خیلی زود ماهیت خود را نشان داد و با جریان منافقین گره خورد و از كشور خارج شد. 

عضو شورای عالی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینكه بنی‌صدر ولایت را قبول نداشت، خاطرنشان كرد: مشكل بزرگ منافقین و بنی‌صدر این بود كه ولایت فقیه را قبول نداشتند و خواص این را می‌دانستند اما عوام متوجه ماهیت آنها نبودند. 

وی با بیان اینكه مردم از رای دادن به بنی‌صدر پشیمان شده بودند، اذعان داشت: مردم خیلی زود به اشتباه خود پی بردند و با یك اشاره امام خمینی(ره) رای خود را از بنی‌صدر پس گرفتند. 

عضو شورای عالی حزب موتلفه اسلامی به حوادث انتخابات دهم اشاره كرد و گفت: بعد از انتخابات دهم برخی فكر می‌كردند، می‌توانند جلوی انتخابات بایستند و به بهانه اینكه 13 میلیون رای آورده‌اند قانون‌شكنی و حرمت‌شكنی كنند. 

حجت‌الاسلام خرسند تصریح كرد: علت آن مقدار رای هم این بود كه مردم فكر می‌كردند آنها در خط اصیل اسلام حركت می‌كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین