پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر: ۹۴۱۰۴۰
۱۴:۵۷
۱۴۰۳/۰۷/۱۶

فیلم/ صداوسیما: شاه هم در لبنان و سوریه خرج می‌کرد

شهریار زرشناس کارشناس تلویزیون گفت: «رژیم شاه هم در لبنان هزینه می‌کرد و ارتش ایران هم در جولان حضور داشت، ولی به نفع اسرائیل؛ نیرو‌های نظامی کشورمان در ویتنام جنوبی و ظفار عمان به نفع آمریکا می‌جنگیدند و تلفات می‌دادند.» اظهارات جالب زرشناس را می‌بینید و می‌شنوید.
به گزارش آفتاب نیوز،
منبع: تابناک
ارسال پیام
captcha