کد خبر: ۹۴۱۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

بازگشت محمد محبی ستاره گلزن به تیم ملی پس از عمل جراحی

محمد محبی مهاجم روستوف پس از گذراندن دوره مصدومیت دوباره لباس تیم ملی را برتن کرد.
بازگشت محمد محبی ستاره گلزن به تیم ملی پس از عمل جراحی
آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی پس از ۶ ماه غیبت در اردو‌های تیم ملی، دوباره در فهرست منتخب امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و در شرایطی به جمع ملی پوشان آمد که در چهار دیدار اخیر باشگاهی روستوف به میدان رفت و در سه بازی تعویضی و یک حضور ثابت توانست گلزنی کند و پس از یک دوره مصدومیت طولانی امیدوار به درخشش در مرحله مقدماتی جام جهانی است.

مهاجم ایرانی روستوف که هفته قبل در دیدار روسیه کاپ مقابل تیم خیمکی موفق به گلزنی برای روستوف شد، دوباره مدنظر سرمربی تیم ملی قرار گرفت و این شانس را دارد تا روز پنج‌شنبه برابر ازبکستان به میدان برود.

محمد محبی شب گذشته در گفتگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص مصدومیتش گفت: «آسیب‌دیدگی‌ام طوری بود که ممکن بود با فیزیوتراپی برگردم یا پس از فیزیوتراپی دوباره مصدومیتم ادامه پیدا کند و احساس درد کنم که همین اتفاق افتاد. از ناحیه روی پا مصدوم شدم و دو، سه رباط پارگی ریز داشت که متاسفانه با فیزیو خوب نشد و مجبور به عمل جراحی شدم.»

مهاجم ایرانی روستوف که آخرین بازی ملی خود را در فروردین ماه با حضور مقابل ترکمنستان در دو مسابقه مرحله نخست مقدماتی جام جهانی انجام داد و یک گل هم به ثمر رساند، اکنون به آمادگی کامل رسیده و آماده رقابت با ازبکستان و قطر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین