کد خبر: ۹۴۱۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

عکس/ کادوی تولد گرانقیمت فوتبالیست مشهور

زلاتان ابراهیموویچ یکی از سرشناس‌ترین فوتبالیست‌های دنیاست که اخیراً برای جشن تولد خود یک دستگاه فراری SF۹۰ XX استراداله را خریداری کرده است.
عکس/ کادوی تولد گرانقیمت فوتبالیست مشهور
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیموویچ هر ساله در سالگرد تولد خود خودروی جدیدی را خریداری می‌کند. این بار قرعه به نام فراری SF۹۰ استراداله افتاده تا در گاراژ خودرو‌های گران‌قیمت این فوتبالیست مشهور پارک شود.

البته خودروی موردبحث گران‌ترین فراری چند سال اخیر زلاتان به شمار می‌رود چراکه قبلاً نسخه پایه SF۹۰ توسط او خریداری شده بود. هرچند صحبت از نسخه پایه یک خودرو که قیمتی فراتر از نیم میلیون دلار دارد خنده‌دار خواهد بود.

فوتبالیست سوئدی موردبحث مثل سال‌های قبل خرید این هدیه گران‌قیمت را در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع طرفداران خود رسانده است. هنوز مشخصات دقیق SF۹۰ استراداله زلاتان مشخص نیست، اما قیمت سوپر اسپرت موردبحث از حدود ۵۲۹ هزار دلار شروع شده و به حدود یک میلیون دلار برای مدل SF۹۰ XX اسپایدر می‌رسد.

با اینکه محصولات فراری قیمت بالایی دارند، اما ثروت خالص ابراهیموویچ حدود ۱۹۰ میلیون دلار است و بنابراین او به راحتی می‌تواند در سالگرد تولد خود هر خودرویی را که خواست بخرد.

او سال قبل یک فراری پورسانگوئه را در سالگرد تولدش خرید و چند ماه قبل نیز به همراه همسرش در هنگام خرید در یک فروشگاه با همین خودرو رؤیت شد. زلاتان در سالگرد تولد ۴۱ سالگی خود دو دستگاه فراری خریداری کرد که مدل‌های دیتونا SP۳ و ۸۱۲ کامپتیزیونه بودند.

این برند تنها ۵۹۹ دستگاه از این خودرو‌ها را تولید کرده است. یک سال قبل از آن نیز زلاتان فراری مونزا SP۲ را انتخاب کرده بود و در سالگرد تولد ۳۹ سالگی خود SF۹۰ اسپایدر را خرید.

اما این SF۹۰ XX استراداله یکی از گران‌ترین خودرو‌های گاراژ ابراهیموویچ به شمار می‌رود. نیروبخش هیولای یاد شده پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو به همراه سه موتور برقی است.

خروجی این مجموعه به ۹۸۶ اسب بخار و گشتاور آن به ۸۰۰ نیوتون متر می‌رسد. یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه نیز نیروی تولیدی را راهی همه چرخ‌ها می‌کند. SF۹۰ XX استراداله در عرض ۲ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند.

عکس/ کادوی تولد گرانقیمت فوتبالیست مشهور

منبع: پدال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین