کد خبر: ۹۴۱۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

رضایی: پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها شدیدتر و سریع‌تر از قبل خواهد بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی با پاسخ شدیدتر، کوبنده‌تر و سریع‌تر از عملیات وعده صادق ۲ خواهد بود.
رضایی: پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها شدیدتر و سریع‌تر از قبل خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم رضایی سخنگو و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای هرگونه جسارت رژیم صهیونیستی علیه تمامیت ارضی و علیه منافع‌مان آمادگی داریم و کاملا کشور در یک آمادگی حداکثری برای پاسخ به هرگونه تجاوز به کشور است.

وی افزود: برنامه‌ریزی هم به گونه‌ای است که هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی با پاسخ شدیدتر از وعده صادق ۲ و کوبنده‌تر و سریع‌تر از این عملیات خواهد بود.

رضایی درباره عملیات وعده صادق ۲ هم اظهار داشت: این عملیات، عملیات بزرگ، پیچیده‌ای و موفقی بود و رژیم صهیونیستی هم دچار یک شکست اطلاعاتی و غافلگیری شد و هم دچار یک شکست نظامی شد و در واقع سیستم دفاع چند لایه این رژیم مقهور موشک‌های ایرانی شد.

وی افزود: اکثریت قریب به اتفاق موشک‌های ما به سرزمین‌های اشغالی و به هدف اصابت کرد که این موفقیت بزرگی برای نیرو‌های مسلح ما و شکست بزرگی برای ارتش رژیم صهیونیستی به حساب می‌آید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از همه مهمتر هم شاید یکی از دستاورد‌های بزرگ این عملیات اعتماد به نفسی بود که عملیات به بخش‌های مختلف مقاومت در منطقه داد و ما می‌بینیم که آن‌ها یک روحیه تازه‌ای برای مبارزه با رژیم صهیونیستی پیدا کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین