کد خبر: ۹۴۱۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

محسن تنابنده و نوید محمدزاده چند هزار نفر را به سینما کشاندند؟

فیلم جدید رامبد جوان در نخستین روز اکران خود (سه شنبه ۱۷ مهر) بیش از ۶ میلیارد تومان بلیت فروخت تا رقیبی جدی برای فیلم‌های صدر جدول فروش سینما باشد.
محسن تنابنده و نوید محمدزاده چند هزار نفر را به سینما کشاندند؟
آفتاب‌‌نیوز :

«زودپز» که قرار بود از هفته گذشته روی پرده سینما‌ها رود، اکران خود را از این هفته و از روز فروش بلیت نیم‌بها آغاز کرد و میزبان بیش از ۱۶۵هزار نفر تماشاگر شد. این فیلم در دومین روز اکران خود، یعنی تا پیش از ظهر چهارشنبه، ۱۸ مهرماه به فروش حدود هفت میلیارد تومان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود در روز‌های آخر هفته با استقبال بیشتری هم مواجه شود.

در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم گیشه امسال سینما «تگزاس ۳» است که از خردادماه روی پرده سینما‌ها بوده و با بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تماشاگر ۲۴۳ میلیارد تومان بلیت فروخته است.

در میان ۱۰ فیلمی که در بالای جدول فروش سینما و پیش از «زودپر» قرار دارند، بجز یکی دو فیلم بقیه همگی کمدی هستند و احتمالا با دیگر فیلم‌های کمدی در راه اکران همچون «صبحانه با زرافه‌ها» اکران پاییز پرمخاطب خواهد شد.

در فیلم سینمایی «زودپز»، محسن تنابنده که این روز‌ها سرگرم تولید سری جدید سریال «پایتخت» است به همراه نوید محمدزاده ستاره‌های اصلی فیلم هستند و بازیگران دیگری همچون محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی و ساقی حاجی‌پور نیز در آن بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم در زمان موشک‌باران تهران در دهه ۶۰ اتفاق می‌افتد که بر اثر آن مسائلی درون یک خانواده رخ می‌دهد.

علاوه بر «زودپز» تازه‌ترین فیلمی که به چرخه اکران اضافه شده، «استاد» به کارگردانی عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی است که از امروز، ۱۸ مهرماه روی پرده سینما‌ها رفته است.

در این فیلم که به شکلی به ماجرای «می‌تو» اشاره دارد، حسن معجونی، سجاد بابایی و هدیه حسینی‌نژاد بازی کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین